Härlig dag

Jobbade idag 7-13. Va ju inte alls pigg när klockan ringde lite över 6 imorse kan jag säga..
Efter jobb cyklade jag hem till mamma o pappa för att hämta barnen som va där när Peter va iväg o besiktigade bilen.
Men det va ju så klart ingen som ville hem.. Kunde ju ana det så klart:)
Det blev en god fika vid poolen sen blev det mycket bad. Ungarna badade typ hela tiden så Peter fick o göra för det va bara han av oss vuxna som ville/kunde bada. Jag o mamma badar ju typ aldrig.. Badkrukor så det smäller om det.. Och Camilla tog bort gipset från armen idag så hon får inte bada på några dagar nu.. 
Till slut va alla barnen blåa om läpparna o piggiga på hela kroppen men det va ju inte nån som frös inte.. hehe
Dennis han sprang upp till mig o satt en halv miut i handduken sen sprang han i till Peter i poolen igen oxå höll han på så flera gånger. Hahaha. Så härligt o se när dom leker o har kul. Bruna o fina blir dom oxå.

Lite senare på kvällen blev det pizza bla. Fast jag, mamma o Milla åt grillspett o skaldjurssallad. Mycket gott va det.
Har haft en jätte mysig dag hos mor o far med alla barnen o hundarna som även fick sig en liten simtur. Vissa av dom i alla fall. Skönt att bli avsvalkade när det e så varmt.
Tyvärr va inte pappa hemma. Han skulle spela golf,  så det blir grillat imorgon så vi alla kan äta tillsammans:)
Hoppas det blir lika fint väder som idag så barnen kan få bada o ha sig:)

 Vi ska även göra ett litet ryck på framsidan imorgon oxå som det ser ut.
Ska få låna en padda som det fint heter o packa stenmjölen o ev börja på muren.
Önskar att den jävla framsidan va klar nu. E så himla trött på att se skitet som det e.
Men nu börjar det hända saker:)

Nej nu ska denna svensken hoppa i bingen. E väldigt trött.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0