Faaan!!

Skrev ett långt inlägg igårkväll o precis när jag skulle spara det så sluta mitt jävla internet att funka!!!!
Blir man lack då eller??????
Pallar inte skriva om allt igen..

Har varit långledig denna helgen:) Ganska skönt faktsikt att vila upp sig lite ibland.
Har jobbat en del extra nu på sistone:)
I Fredags va vi bara hemma  o tog det lugnt.
Vi tog tag i lite hushållssyslor som tyvärr inte sköter sig själv..
Fick även plockat en hel del hundskit som låg i trädgården nu efter all snö..
Har ju inte kunnat plocka som vanligt pga vädert. Äckligt!
Spenderade en o en halv timme på det i Fredags.. Mindre kul kan jag säga!
Men nu e det gjort o skönt e det!
På kvällen blev det godis o litta fredagsmys:)

Igår blev det en tur till stallet o även där fick jag mockat en massa skit från hagen som vi inte har kunnat göra nu pga vädert.. Två fulla rullebörar blidde det.. Tungt som fan kan jag säga!
Pigall tyckte det va väldigt intressant så han följde mig hela tiden i hagen o tycket att han skulle välta rullebören ett par gånger.. Haha busiga häst:)

Sen blev det långpromenad med hundarna.
Först tog jag Rex på en egen liten långpromenad:) Skönt nu när vi kan utöka våra rundor mer o mer.
Vill gärna vara sparsam med motionen eftersom dom växer ganska snabbt i sin kostym;)
E livrädd att det ska bli klydd med höfter o sånt.
En bror till han har tydligen vuxit lite för snabbt så han har varit i röntgat sina höfter nu..

Men vi tar det så lugnt. Han tycket det e jätte mysigt att komma ut på nya äventyr.
Igår gick vi förbi en gammal tant med rullator o det va ju faktiskt lite läskigt.. Hahaha!
Raggen åkte upp o han tog en liten omväg förbi henne men sen va han hur lycklig som helst. 
Såg ganska roligt ut faktiskt!
Socialiceras behöver han verkligen i alla fall.

På kvällen kom Robin, Elanie och lille Theo förbi.
Blev ett par koppar kaffe o även lite middag slank ner.
Sen stack Peter till Kenny då dom skulle ha en lirar kväll.
Vera va iväg med ungarna så dom hade huset för sig själv:)

Jag o barnen hade godismys o kollade på tecknat.
Sen somnade dom gott:)

Idag får vi se hur dagen blir.
Vill gärna till Ikea o kolla på förvaring till ungarnas rum då vi möblerat om.. Igen!! Ja jag vet..
Har ju presentkort där:))

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0