Dennis sjuk igen..

Ja nu e lilleman sjuk igen... Jätte förkyld, tjock i halsen o feber:( Han e skit varm hela tiden.. O jätte lessen nästan hela tiden.. Men det e ju inte så konstigt. Har man ont så måste man ju säga ifrån.
Känns så himla jobbigt bara att känna sig så hjälplös. Hade gärna haft det istället för han. Min stackars lille plutt:(

Igår va det ju oxå jätte fint väder. Vi va på lekan ett helt gäng:) Jätte mysigt! Barnen hade väldigt roligt:)
Sen blev det en runda till byn så barnen fick äta glass. O gissa om dom blev glada:) haha!
Klart det e gott med glass när det e varmt ute.
Blev grillat här på kvällen med Kristina o barnen, Cilla o Mattias. Trevligt:) 

 
Idag blev det en runda till stallet med Camilla, Oliver, Ronja, Ozzy o Teddy. Tog en runda med hundarna när vi va klara med stallsysslorna o hästarna kommit ut i hagen UTAN täcke!! Hoppas man kan släppa det nu helt.
Känns verkligen som sommar när man ser alla hästar utan sina täcken..
Ska bli så skönt att slippa det o overaller på barnen. Mmm va jag längtar till sommaren e här på riktigt:)
Sen blev det dop för Olli o Peter hos Peters kusin. Jag o Dennis fick bli hemma eftersom han e sjuker..
Har bara tagit det lugnt idag. Har ju pysslat om lilleman så gott jag kan.
Blev ett litet bad med han o lite mys i trädgården. Fick bakat en kladdkaka:) Så himla gott!!
Jag o Ronja tog en promenad Kristina o Box innan Robinson nu ikväll. Skönt att komma ut o gå:)
Hundarna sprang som galningar så det va nog lite vårkänslor tror jag:) haha!

Ska till stallet imorgon oxå o då ville Filippa följa med Oliver o mata hästarna med morötter.
Hoppas det e fint väder så jag kan rasta hästen lite. Hann tvärr inte med det idag..
Sen på kvällen ska jag få Taktil massage. Ska bli sååå  himla skönt:)

Undrar hur min kära föräldrar har det på Gran Canaria??
Kan ju inte tänka mig annat än att dom trivs som fiskarna i havet:)
Synd dom bara ska vara där en vecka.. Dom skulle behövt två veckor..
Jaja får bli två veckor i Östergötland istället i sommar. Så kan vi komma o hälsa på en snabbis:)
Måste ju ha lite polkagrisar:)

Ska till BVC på Tisdag med Dennis. Då e det läkarbesök. Ska be dom kolla ALLT!!
Den lille stackars kroppen har fått ta mycket..

Nej nu e det sova som gäller för nu ser jag inte vad jag skriver snart, O Dennis sover just nu:)
Vet ju aldrig hur länge han gör det stackarn..
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0