Drygt

Ja nu har Dennis halsfluss o öroninflammation.. Varför inte liksom???!!! Och förkyld!!
E jätte synd om han men fan va drygt det e. Inget hjälper vad man än gör. Får ingenting gjort alls.
Har därför inte bloggat för jag får inte riktigt tid att sitta ner så nu skyndar jag mig fort som fan.
Han e ju mest lessen o det e fullt förståligt. Gör allting med han på armen o e vaken långt in på nätterna o ibland även på nätterna.
E så jävla trött i huvet o hela kroppen. Jobbigt när det går på humöret oxå.
Låter ju absolut inte det gå ut över ungarna men ibland skulle man bara vilja gå hemifrån.
Samtidigt blir man själv lessen o känner sig fruktansvärt hjälplös.
Inte nog med det, nu drömmer Olli jätte mycket mardrömmar. Om fjärilar tydligen.. haha!
Tidigt imorse vrålade ungen o jag fick så jävla brått av sängen så jag ramlade av sängen istället. Herregud säger jag bara..
Nej, måtte det vända snart. Har varit lite väl mycket skit nu på sistone tycker jag..

Va hemma o skulle hjälpa till att klippa klorna på Ozzy innan. Men det ville INTE han vill jag lova!
Fy fan! Det e inte så lätt att brottas med en rottis på 50 kg. Men vi vann i alla fall. Det e huvudsaken.

Imorgon kommer päronen hem från Gran Canaria. Hoppas dom haft det mysigt:)
Har dom säkert. E ju lite avundsjuk.. hehe!

Då e det snart påsk. Får fixa påskägg till pågarna:)
Nej nu måste jag ta Dennis.

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0