Fredag:)

Då va det Fredag igen:) Trevligt!
Ikväll ska jag o gubben till lokalen här i området o äta mat:)
Den e helt nyrenoverad så det blir lite (invigning) Hoppas det blir trevligt..
Sorry girls att jag pajade våra Fredagsplaner.. hehe!
Men vi kommer så fort vi e klara:)

Igår va vi nere en sväng på babaycafet på förmiddan. Det blev jag, Lotta O kristina. Ja, sen kom Micke lagom till fikan.. hahaha!!
På väg hem tog jag o Vera en snabb kopp kaffe hos Micke o Kristina innan Vera skulle jobba o jag skulle bli hämtad av min kära mor.
Jag, mamma o Dennis va en runda på ÖB i Trelleborg. Alltid lika trevligt. O BILLIGT!! Det gillar vi när det e billigt.
Skulle kunna handla hem hur mycket som helst men ibland måste man säga stopp! Tyvärr!!

Skulle varit på hundkursen men vi fick tyvärr hoppa det för allt blev så försenat. Men det e sånt som händer ibland.
Fick en sån jävla huvudvär mitt i allt så klart. Hatar att ha huvudvärk.
Tog en kvällspromenad med Ronja. Fick sällskap av Kristina o Box:) Tråkigt att gå själv alltid.
Skönt med lite luft trots att det va skit kallt.
Tog en pilla till när jag kom hem o skulle gå o lägga mig. Men då hittar jag 2 st fästingar som kryper i huvet på Ronja!! Så jävla äckligt!! Hatar dom små krypen!! Tog dö på dom sen blev det en redig borstning på hunden med en piggborste. Inte poppis kan jag ju meddela.. Så nu ska djuren droppas ordentligt.
Nej nu måste jag ta ett tag här med städningen. Tyvärr!! Ska passa på nu när Dennis ska vila en stund. 
Olli e minsann med sin pappa o jobbar idag:) Dom skulle ha grävmaskin idag. O det va ju jätte spännande vill jag lova. 
Så han hoppade glatt av sängen halv 7 imorse sen körde dom vid sju. 
Ska bli kul o höra han sen hur det gått idag:)

Igår hade Olli blivit jätte ledsen på dagis helt  plötsligt. Dom trodde han va sjuk så dom tog tempen o allt men det visade sig bara att han hade hemlängtan.. Bara o bara.. Det e inte så bara tycker jag i alla fall. Min (lille) Olli. 
Men det hade gått över sen när han fick hjälpa till o duka bordet o sånt. Skönt:) 

Nej nu kallar den tråkiga städningen. Lika bra o få det gjort.

Kram sålänge! 

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Lina, det hade inte skadat med lite bilder i din blogg!!?? hehe kraaaam

2009-04-20 @ 20:10:32
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0