Glad Påsk:)

I fredags va Emma här o fixade håret på mig o Kristina.
Peter gick hem med barnen till Micke så dom kunde leka. Full rulle va det där! Haha! ja, där fick dom känna på hur vi har det på dagarna. Vissa dagar e det stirrigare än andra. Dom stora barnen e ju inne i en tetålder verkar det som.
Det e bara tet tet o tet. Men samtidigt har dom jätte kul:)
Det va riktigt skönt att va själv utan att bli avbruten hela tiden o slippa tjata, ta en fika o äta i lugn o ro.
Inte så ofta det händer.. hehe!
O det blir ju lättare utan barn när man ska klippa o färga håret.
Vi blev jätte nöjda med allt Emma! Tackar:)
Jag färgade utväxten, la i lite guldslingor o klippte upp det lite. Men inte på längden! haha

Jag fick ta en liten tur till stallet på kvällen för hästarna flyttade hem igen:)
Skönt för nu kan jag cykla dit igen.
Saknar paddocken förstås..

Sen blev det gyrostallrik från Amnos i stan. Så jävla gott!!

Igår va min familj, mormor o morfar o Peters familj här. Förutom Andy o Robin som va på sitt håll.. Tråkmånsar!!!!
Käkade påskmat o hade jätte trevligt:) Fullt ös på ungarna va det hela kvällen. Kusinerna hade inte träffats på två veckor o det märktes.. haha!

Idag blir det städa undan o tvätta.
Sen ska vi till stallet o rida en runda i det fina vädert:)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0