ja jag vet...

Ja jag vet att jag e dålig på att skriva.. Ska verkligen försöka skärpa mig!
Idag har det varit fullt hus här:) Lotta, Kristina, Emelie, Cilla, Camilla o Josse va här o fikade:) Trevligt
Barnen hade jätte kul:) Härligt o se.
Jag kan snart ha öppna förskolan här.. Hihi
På kvällen kom Robin o Andy förbi en runda oxå.
Imorgon blir det babycafet en runda så Dennis får leka lite:) hehe
Sen ska ja nog följa med mamsen till ÖB:) Alltid kul med billiga affärer.

Va på simning igår med Dennis. Han e jätte duktig o nu dyker vi som bara den.
Ser ut som han gjort det förr. Olli va med o tittade för dom hade studiedag på dagis.
Han fick sitta med Kristina o ta foto på oss. Micke badade med Frans.

Fan va jobbigt vissa saker e ibland när man inte vet hur man ska ta tag i det..
Blir bara så trött på vissa saker o ting... Ja det löser sig säkert nån gång..

Nej nu kallar kudden:)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0