Tillbaka

Japp nu e jag tillbaka. E så himla dålig på att skriva jag vet.
Hm, vad har hänt dessa dagarna??
Föräldrarmöte på dagis va det i Måndags. Fick se när dom videofilmat lite va dom gör på dagarna. Trevligt:)
Simning med Dennis i Tisdags. Gick jätte bra. Han hade ju då gjort nummer två i sina små simbyxor, men som tur va så stannade det där inne tills vi kommit upp ur bassängen o in i duschen.. haha!
Ska börja jobba lite på Eskilsgården när jag kan på kvällar o helger. Kanske nätter..
Gick brevid i Tisdagskväll för o se hur det går till. Har ju dock varit där i typ 5 år innan men nu va det ett tag sen så där e ju nya folk, boende o nya rutiner. Men det kände faktiskt bra:)

Hade avslutning på hundkursen i Onsdags. Slutbedömning som det så fint heter tror jag, Det gick jätte bra:) Vi fick fina poäng o dom andra fick sig ett gott skratt av lilla mig o Ronja. Hahaha!

Ja, o idag e det ju valborg. Började dagen med babycafe. Jag, Dennis, Kristina, Frans, Emelie o Lilja.
Efter det kom Micke till byn o då tog vi alla en fika på Björns i det fina vädert. Jag o Dennis åt glass:)
Fy fan va go den va!! Mums! Dom har u då fått in italiensk glass tror jag det va. Vi tog jordgubb o mintsmak. Himla gott!!
Tog en tur på Toppen oxå som vanligt o in om apoteket. Köpte solkräm till ungarna. Satan va dyrt det e..
En liten sprayflaska kostade 145 kr!! Inte klokt alltså.
Gick hem o fick undan lite tvätt o sånt. 
Peter kom med Olli från dagis sen badade pågarna. Dennis fick sovit en stund sen gick vi hem till Kristina o Micke o där va även Vera, Kenny, Cilla o Mattias. Vi gick ner på Santa Lucia o käkade o efter det bar det av till tivolit:) 
Oliver åkte karuseller som bara den:) Han va helt överlycklig! Vi kollade även på majbålet när det brann. 
Vi träffade kusinen Filip som va där med sin pappa så Olli o Fille åkte karusell tillsammans ett par gånger. Det va ju himla kul. 
Alltså va det inte populärt när vi skulle gå hem.. hehe! Träffade även en himla massa folk man känner. Trevligt!
Gick in om statiol o handlade lite godis o kaffe sen gick vi alla hem till Kristina o Micke. Även kusinen hängde med ett tag. Barnen lekte för fullt o käkade godis. 
Jag gick hem tidigare med våra barn för dom va jätte trötta o Olli fick ont i magen sin:( 
Hann hem o fick på pyjamasen la han i sängen o satte på bamse, Skulle gå ut o ta nyponsoppa till han men när jag kom tillbaka med den hade han somnat. haha! Min stora påg:) 
Dennis somnade nästan oxå direkt. 

Det har varit en riktigt mysig o trevlig dag idag:) 
Nu måste jag sova för imorgon ska jag va med o inventera på Ica i Höllviken. 
Det blir jag, Kristna, Emelie o Cilla. 

Natti Natti sov gott 

Kommentarer
Postat av: vera

weiiiii, uppdate...

vad roligt!

2009-05-02 @ 00:46:10
URL: http:// avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0