Go mad

Ikväll blev det fisk till middag. Jätte gott va det. Äter ju tyvärr fisk helt för sällan..
Åkte ner till Skanör o handlade färsk fisk hos Sara. Tack Sara:)  Så idag blev det Gös.
Skulle stekt det i mjöl, salt o peppar men fick vi besök av Cilla Mattias o Neo som skulle grilla kött så det blev grillad gös istället.
La det i folie med smör, rödlök, citron,vitpeppar, salt,kryddpeppar o tomat. Smarrigt värre:)

Sen blev det film o en massa godis. Såg en skit bra film som e verklighetsbasserad. Eller va det nu heter.
Girl next door tror jag den hette. Riktigt jävla hemsk e den egentligen med tanke på vad den handlar om.. En stackars tjej som blir misshandlad o torterad.. Skulle bara vilja hoppa in i tv o slå ihjäl fanskapet som gör detta o tillåter det! 

Ja vi spelade ju brännboll i Fredags. Mitt lag vann:) Gött!
Det blev tyvärr bara en spelomgång.. Många som inte pallade.. Bull! Det va väl roligare o supa till det istället.
Jaja annars va det trevligt med alla folk o god mat som vi hade med oss.
Barnen hade jätte kul i alla fall. Dom spelade oxå på sitt lilla vis o sprang runt. haha:)

Nu e det Peters sista semestervecka.. Så jävla tråkigt att tiden ska gå så fort:( Känns som man inte hinner med nått alls.
Det e så himla mycket man vill göra.  Synd man inte e rik bara..
O snart e det dagis.. Fy vad jag INTE längtar till det.
Vill vara hemma med mina älsklingar istället. Man vänjer sig ju snabbt vid det..
Nu Händer det mycket hos Dennis hela tiden tex. Tänderna kommer som bara den. (Feber ikväll) pga det tyvärr.
Han springer runt som bara den, härmar Oliver hela tiden, busar o jätte rolig utan att han vet om det. Eller jo det vet han nog för han showar som bara den:) haha
Min lille Dennis börjar bli stor.. Jätte kul samtidigt som man vill stanna tiden ibland.
Oliver e inne i en väldigt känslig period just nu.. Ojoj säger jag bara.. Jobbigt för både han o oss. Men man får ta det som det e helt enkelt.
Ja, vad skulle man gjort utan sina barn??
Inte kunde jag tro för några år sen att jag skulle sitta som tvåbarnsmamma nu.. Nej verkligen inte.
Men nu gör jag det o jag ångrar inte en sekund. E så himla glad att jag har två fina o välskapta pågar.
Älskar dom över allt annat:)
Fast det kan vara tufft att vara mamma många gånger så glömmer man snabbt det eftersom man får så mycket glädje o kärlek tillbaka:)

Peter köpte hem ett nytt städmedel häromdagen. Eller ja nytt vet jag inte om det e men för mig e det..
Det heter Klorin Power Mousse. Skit bra!
Jag tömde badrummet på saker o drog ut badkaret sen sprayade jag som fan o gnuggade med svampar överallt.
O då menar jag överallt! Hela badkaret, golvet, väggarna, toastolen o vasken e kliniskt rena nu. Känns helt underbart att komma in nu o se hur rent o fint där e. Me love it! Ja ni som känner mig vet ju att jag älskar när det e rent o fint.
sen fick hela huset sig en storstädning av medlet. det luktade vanningen ett tag här hemma men fan va skönt det e när det e städat. Nu e det bara spisen kvar men det e Peters uppgift så det ska han ta imorgon.

Nej nu e klockan väldigt mycket som vanligt.. Kommer ju en dag imorgon oxå.
Ska nog hem o säga hej till mamma o pappa imorgon. Dom har varit iväg på semester i nästan två veckor.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0