Jäkla rethosta

Fan va störigt det e med rethosta! Hela huvet dunkar ju på som bara den.
Idag har det inte hänt så mycket. Peter o Olli va en runda hos farmor o farfar. Jag o Dennis som e förkylda stannade hemma o tog det lugnt. Vi låg o mös på soffan o kollade på tv. Härligt:)
Men lite ångest får man att ligga inne när det e så fint väder..
Va i trädgården en stund o pillade lite.
Cilla, Mattias o Neo kom förbi en liten runda. Så lite lek blev det för barnen.
Har ingen riktig ork nu när man e förkyld o inte får sova på nätterna..  Hade helst legat o slappat en hel dag men det blir lite svårt ibland. Med barnen som e i full gång. Plus att jag har svårt att ta det lugnt.. Ligger inte riktigt i min natur.. hehe
Blev hämtemat idag. Vi orkade inget annat. Skönt att slippa laga alltid. Även fast vi va sugna på att fixa till allt möjligt.
Men som sagt orken fanns ikke där idag. Jag tryckte en planka o Peter tryckte en pizza. (vad annars) O barnen käkade blandat från oss.

Imorgon e det fortsättning på inskolningen. Sen e det simning på kvällen med kidzen.
Får ju dock se hur Dennis mår så klart..

Det e verkligen inget på tv ikväll. Skit tråkigt.
Fast jag har viktigare måsten att göra men det vill o orkar jag inte.
Barnen sover o Peter e hos Kenny en runda. Lugnt o skönt har jag i alla fall.
Hundarna sover oxå gott efter sin kvällsrunda.
Är så himla sugen på nått men kan inte komma underfund med vad??? Störigt.
Får öppna kylen,frysen o skafferiet o se om där finns nått gott att mecka ihop.
O sen göra mitt måste som jag har över mig. Bläää!!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0