Tänk

Tänk att det finns så många sjuka människor på denna jord.
Tänk att det finns så många mentalt störda människor på denna jord.
Har sett två dokumentärer nu om en väldigt sjuk människa.. Man blir ju mörkrädd för fan..
Det värsta e att ibland kan det va dom man minst anar..
Felet med människor idag eller med mig rättare sagt e att jag tror för gott om allt o alla.
Glömmer ofta bort att tänka på sig själv.. Måste verkligen försöka ändra på det.
Om inget annat borde jag lärt mig det nu vid detta laget...

Ibland skulle man vilja säga så mycket till folk om vad man vet, känner tycker o tänker..
Men oftast e det väl bäst att hålla käften. Eller inte. Ja jag önskar jag visste vad som va bäst många gånger.
Allt kan bli fel hur man än gör känns det som. O många vill ju inte veta.. Tyvärr

Tråkigt med folk i sin närhet visar sig vara en helt annan person tex. Eller visar en ny sida.
Kan vara både på gott o ont. Tråkigt när det e på ont bara.
Även fast folk runt omkring varnar en eller säger att man ska vara på sin vakt så e man ändå inte det..
Som sagt e man för godhjärtad många gånger tyvärr.. Synd att man ska behöva lida för det då bara...
Fast man inte ska känna så utan bara ta o skita i vilket men det e inte så lätt ibland.

Önskar ända att jag hade lyssnat mer på folk runt omkring ibland.
Men man lär sig av sina misstag..
Många saker e ute ur mitt liv o kommer aldrig att komma tillbaka. Så e det bara.
Känns himla skönt faktiskt.
Finns ju ända en del jag har att ta itu med egentligen men det får komma när det kommer.
O det kommer att komma det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: vera

Det är alltid bäst att lätta på hjärtat sitt..



Kramen

2009-08-12 @ 23:14:25
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det e det faktiskt:)

2009-08-13 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0