Fullmatad

Är för tillfälligt ganska fullmatad i huvet med allt möjligt..
Allting ska hända på en o samma gång. Jobbar mycket, alla som fyller år, ta tag i saker, hålla saker i rullning, måla klart här hemma, fixa ordna o dona, aktiviteter på dagis o här hemma, snart e det jul, julklappar ska handlas, hästen måste ha nya skor. Ja jag skulle kunna skriva en hel sida men det pallar jag inte.
O jag tror inte ni bryr er särskilt mycket i heller.
Tror ju inte precis att jag e ensam om att ha mycket på gång. Det e nog många som har det, speciellt nu innan jul..
Fattar inte varför det alltid ska bli stressigt runt julen?? Det behöver ju inte bli det men här lyckas det tydligen alltid bli det verkar det som.
Har mycket jag måste ta tag i nu o fixa. Måste bara ha tid till det. O pengar!!
Dom där satans jäkla pengarna alltså. Dom lyckas alltid bara flyga iväg...
Speciellt nu då runt jul o nyår. Och alla som fyller år.
Min kära pappa fyller ju 50 hela år:)
Vet ikke vad jag/vi ska köpa inu..

Han vill ju då inte vara hemma på sin födelsedag så han o kära mamma ska åka till Egypten nästa vecka.
Det gör dom rätt i. Hoppas dom får det bra o kan njuta o ladda batterierna. Det e dom väl värda:)
Hade ju mer än gärna åkt med men det ville inte våran plånbok just nu..
Det får bli nästa gång.
Men en parfym ska jag beställa i alla fall.

Imorgon e det kvartsamtal med dagisfröken. Ska bli kul o se hur mina små huliganer sköter sig. Eller inte sköter sig.. haha
Dennis han babblar på som bara den nu. O visar verkligen vad han vill ha eller om han vill nått.
Han vet ju verkligen var allting finns i huset nu. Om inget annat så har han ju en väldigt duktig storebror som gärna hjälper han o tar väl hand om han.
Dom leker jätte fint tillsammans.
Deras två favorit saker att göra e just nu leka med alla djuren dom har o studsbollarna eller att kolla på film o mysa.
Dennis sa faktiskt ice age härom dagen. Tro det eller ej men jag lovar!
jag höll på att ramla av soffan. haha
Det lät så himla gulligt. Oliver blev oxå chockad.

På Torsdag ska dom ha Nobelmiddag på dagis:) Då ska dom vara finklädda o äta fin mat. hihi
Och på Fredag ska dom gå Lucia.
Kvart i sju ska vi vara på dagis med ungarna o kl 7 går tåget.
Sen direkt efter ska jag springa in o jobba på Eskilsgården.
Underbart med tanke på att vi ska på Julbord med Peters jobb på Torsdagen.. haha
Kommer va lagom pigg...
Ska ta det lugnt så klart men innan man e hemma o kommit i säng med ungar o sig själv så blir klockan mycket.
Vi ska å Lets Go i Malmö.
Det blir bowling, skytte o biljard som står på shemat. Mm ska bli intressant.
Jag o skytte liksom?? Hahaha ja vi får se hur det går.

Har inte tränat varken igår eller idag. Aja baja!!
Fast knäna mår väl bra eftersom dom får vila lite..
Har fortfarande ont som fan. Det vill inte ge med sig tyvärr..
Får väl gå till en sjukgymnast som läkaren sa..
Ska bara hitta tid o pengar först.
Men det e ganska drygt att gå o ha ont så länge. Vissa rörelser e rena döden känns det som.
Typ som att sitta på knä o komma upp igen.
Lever på piller varje dag för att dämpa lite av smärtan i alla fall. Men snart e man väl imun mot dom oxå.
Jaja nu e det slutgnällt. Det löser sig säkert en vacker dag.

Ikväll e det Despan:) Tjoho! Älskar det programmet.

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0