Gossip Girl

Sitter o kollar på Gossip Girl nu. Repriser antar jag..
Tänkte följa den serien men det blev aldrig så. Vet inte varför.
Tycker faktiskt den verkar bra.

Va på julbord med Peters jobb i Torsdags. Det va jätte trevligt. God julamad va det.
Fast gottebordet va jag lite besviken på. Inte så speciellt roligt.. Där va bla äpplekaka o blåbärspaj. MEN ingen vaniljsås till.. Hallå va tänker dom liksom?? Klart man ska ha vaniljsås till äpplekaka!!
Plus att kaffet ingick inte till gottebordet utan det kostade hela 25 jävla spänn.. Dåligt tycker jag.
Men annars va det ball.
Vi spelade bowling då jag fick 4 st strike:) Skytte hade vi oxå o där fick jag fanta mig full poäng:) O till sist hade vi biljard. Skit tråkigt!
Va hemma redan vid halv elva. Andy o Pauline passade kidzen. Dom hade somnat redan tio över sju så dom hade en lugn kväll.

Har jobbat som bara den på sistone. Imorgon e det min åttonde dag på rad. Nice:)
Gäller att ta allt man kan när man e (arbetslös)
Kul med olika jobb oxå så det blir lite variation.

Det va ju Idol finalen i Fredags. O Erik vann så klart:) Han e skit duktig.
Vi såg lite hemma hos Peters föräldrar då vi va där o käkade chili con carne. (svärfar) har ju fyllt år så vi firade han då.

I Torsdags hade dom Nobelmiddag på dagis. Det va jätte fin mat o alla barnen o fröknar va finklädda.
Våra pågar fick nya kläder som vi va inne o handlade dagen innan.
Det bleb vitgråa byxor o vit skjorta med slips. Dom va likadant klädda. Jätte stiliga va dom.
Skulle lagt in foto men har glömt kameran hos farmor o farfar..
Det kommer sen:)

I Fredags va det Lucia på dagis. Vi anlände 06.45. Barnen va ganska trötta vill jag lova.
Alla barnen va jätte duktiga o sjöng jätte fint.
Efter Luciatåget va det lite fika som var o en själv tagit med.
Det blev en snabbfika sen va det dags för jobb. Sprang in på Eskilsgården o jobbade till 14.00

Har jobbat hela helgen.. Igår cyklade jag till stallet direkt efter jobb. Tog en ridtur med Pigall i det fina men kalla vädert. Härligt:)

Stack dit idag oxå direkt efter jobb o då hade jag trevligt sällskap av Josse med:)
Skulle prova en sadel jag ska få låna. En mjuk o skön syntetsadel.
Min häst är lite smalare byggd än hennes så därför får jag låna den.
Jag fick även en ridlektion av Josse. Det va riktigt kul o nyttigt.
Eftersom man alltid rider själv så fastnar man gärna i samma saker o man ser ju aldrig sig själv rida eller hur hästen rör sig. Men det gick jätte bra idag. Han gick skit bra.
Josse hoppade oxå upp en stund o då fick jag ju se hur han rör sig. Mycket snyggt:)
Han kan om han bara vill den gamle mannen.
Helt sjukt att han blir hela 18 år nu. O jag har haft han sen han va ett halv år gammal.
Min lille påg:)

Tack för idag knorris:) Super trevligt!

Igår va vi även hundvakt till en jätte söt Grand Danios valp. Så himla underbar e hon.
Det gick jätte bra:) Ronja o hon lekte jätte mycket. Milli ville inte alls vara med..
Ser ganska kul ut när den här hunden ska springa runt för benen hänger ju då inte alltid med. haha!
Ser ut som en kalv:)
Tror hon blir ganska stor när hon vuxit i skinnet.
Ska snart passa henne igen. Ska bli kul:) Det ser vi fram emot.

Nej nu ska jag dricka lite julmust sen blir det att glo klart på tv i sängen.
Kommer att somna snart känns det som. E helt slut idag.

Kramiz



Kommentarer
Postat av: Josse(knorriiis)

Tack själv snäckan:) var jättekul o ha lite lektion och sen rida fina piggesprallen:) Vi får ta det igen o ta med kameran nästa gång:) Kul för dej att se hur fina ni är:)Jag kan som sagt när som, så när du har tid får vi göra om det igen! Kraamis

2009-12-13 @ 23:38:16
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Hoppas deras finkläder passade, annars märker jag väl om du inte hälsar på mig nästa gång :-)

2009-12-15 @ 10:39:01
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Lina

Kläderna blev jätte bra Hanna:)



Josse: Ja vi får snart ta om lektionen med kameran:)

Ska bli kul

2009-12-16 @ 16:20:30
URL: http://miniliniz.blogg.se/
Postat av: Danni

Lina Kristina Johansson! Du suger på att uppdatera din blogg. Skärpning!!! :)

2009-12-22 @ 22:30:35
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0