Åkt Pulka:)

Idag va vi ute i det jätte fina vädert o åkte pulka:) haha, det va fanta mig längesen man gjorde det.
Men vi hade jätte kul! Oliver ville knappt gå hem. Han va jätte duktig:) Åkte ner i en väldig fart själv sen drog han upp pulkan själv o iväg igen. haha! Så söt:)
Vi har ju tyvärr ingen pulka själv så vi fick låna Learkes o Filippas:) Tack så mycket!
Jag tog ett litet åk med Dennis oxå. Han sa inte så mycket, utan han undrade nog bara va fan som hände.. hehe!
Så skönt att han e bättre. Dock fortfarande gnällig tyvärr..  Men jag får väl ha en av var.. hehe!
Efter pulkaåkningen följde Emelie, Learke och Lilia hem här en stund. Tog en fika med lite mackor o pannkakor som jag gjorde igårkväll. O en god kopp kaffe på det:) Aldrig fel!
Lite senare lagade jag o Olli mat. Det blev fläskfile, pommes, vitlökssås och sallad:) O ett glas rött vin på det. Mums!
Nu e Peter på hockey med Mattias så jag o barnen har fredagsmys med godis o kollar på Lets Dance:) Skönt!

Imorgon blir det jag som släpper ut hästarna så det blir stallet vid 10 tiden.
Sen får vi se vad som händer. Hoppas det blir samma fina väder som idag. Då blir det att köpa pulka till barnen o ut o åka som bara den!  får ju passa på så (länge) vi har snö. haha!

Nej, nu ska vi dansa vidare i programmet! !

Ha det:)

Kommentarer
Postat av: vera

Jag vill också åka pulka:0)

Kram

2009-02-13 @ 23:45:30
URL: http://avk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0