Avvakta..

Ja, sköterskan ringde tillbaka o sa att vi skulle avvakta med Dennis utslag..
Blir det värre skulle vi åka till Mas. Skulle det vara nått imorgon så kunde jag ringa till Trelleborg under (dagen)
Blir så jävla trött! Skulle det vara så jävla svårt att bara titta hur det ser ut. Han e ju ganska irritead över det emellanåt.
Pratade med Emelie o hon hade kylbalsam hemma så det fick jag låna, Tack Emelie!
Kan ju hoppas att det hjälper lite i alla fall..  Ja, vi får se vad som händer..

Nej, nu måste jag börja allvar med att plugga den äckliga jävla teorin! HATAR att plugga!!
Men jag måste verkligen ha mitt körkort. E så jäkla trött på att gå överallt. O speciellt e detta skitvädert. Kallt som fan e det oxå! Sitter här som en låst kärring som inte kommer någonstans.. Hatar att vara beroende av andra!
Vill inte ringa alla hela jävla tiden om skjuts o hjälp. AARRGG!!!! Jävla skit!!!! Kommer ju aldrig nånstans själv!
Hur svårt ska det vara att ta ett körkort!! Nu måste jag fan skärpa mig!
Ska läsa lite nu tänkte jag.

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Luuugnt med kylbalsamet...va gör man inte för dom små!!

Lycka till me pluggandet!!



KRAMEN

2009-02-12 @ 18:50:01
Postat av: Josse

Amen för helsike!! När ska det ta slut??Stackars lilla dennan då! O med teorin, det fixar du!Du ska bara samla dej lite, o vi vet ju hur det går med speeedy ConLina;) Nä men skämt o sidor, ge dej fan på det så fixar du det:)

2009-02-12 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0