Då va det Fredag igen:)

Ja, då va det fanta mig Fredag igen:) Håller på att städa o tvätta.. Som vanligt känns det som , men det e skönt att ha det gjort det nu inför helgen.
Imorgon blir det först stallet, sen ska alla fixas innan kalaset hos min kusin. O på kvällen blir det utgång:)
Full rulle hela dagen!
O på Söndag kommer jag nog vara lite trött tror jag.. haha! Får ta en tur på hästen så jag får lite frisk luft.. hehe

Ikväll ska vi ut till Jörgen, Lotta Oliver o lilla Emelie o äta Tacos. Och kolla på Lets Dance så klart:)
Innan det blir det lite tårta hos Peters föräldrar som Andy har fixat. Mumms!
Oxå ska Josse få fixa till mitt jävla hår för jag får ikke rätt på skitet.. Hatar när man inte får rätt på håret..
Önskar man kunde ha olika frisyrer varje dag.. haha fan va coolt det hade varit.
Va inne på en sida med en massa olika frisyrer som jag provade på mitt ansikte , efter jag fotat och lagt in det.. Skit coolt. Fast vissa såg man ju riktigt bra dum ut i.. haha

Va nere o sola igår. Skönt va det:) Hatar denna årstiden när man e så blek. Känner mig lite piggare när jag fått färg.
Ska nog sola idag oxå.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt..

Ajöken

Kommentarer
Postat av: vera

Vilken sida var det??

2009-02-27 @ 14:59:38
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Precis, vilken sida va de då..??:D

2009-02-27 @ 19:44:18
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0