Krasslig:(

Jaha, då åkte man på att bli sjuk själv oxå.. Så jävla bull!!!
Blivit förkyld o har lite ont i halsen..
Oliver e på bättringsväg men Dennis har blivit kass IGEN!!
Det e fan inte normalt att vara så mycket sjuk när man e så liten..
Ska ringa till Trelleborg imorgon o KRÄVA en riktig undersökning på den lille stackarn.

Har haft besök av världens sötaste lilla chihuahua hane som heter Ludde hela helgen..
Hade ju hoppats på valpar!
Men inte fan ville Ronja släppa till riktigt... Jäkla kärring! hehe
Så jävla typiskt när man verkligen vill att det ska bli nått. Det hade ju blivit jätte söta puppisar:)
Jaja bättre lycka nästa gång..  Buhu!!

Va hemma om hos Emelie en runda innan. Kollade in deras nya lya:) Dom har då flyttat i helgen. Nice!
Skönt med större. Speciellt med två ungar..

Ja, annars har det varit lugnt i helgen. Har inte orkat göra så mycket när man inte mår så prima.
Och när man inte får sova ordentligt.. Dennis har då varit vaken typ 100 gånger inatt...
Plus att kattaskrället väckte mig 5 o skulle ut. Sen väckte lille Ludde mig halv 8 o ville ut. Ja, o sen skulle dom ju leka som bara den.. Tjoho va det gick.
Klockan ringde 9 för då va det tid att åka till stallet o släppa ut hästarna.
Ja, lagom pigg i huvet.. haha
Alltid lika härligt med djur o barn. Men vad skulle man gjort utan dom:)

Har färgat håret idag. Mörkt. Funderar om jag ska lägga i lite guldslingor eller inte.. Hm Alltid lika svårt.
Älskar att expremintera med mitt hår:) Alltid kul med förändringar..
Önskar man kunde byta frisyr o färg varje dag:) Det hade varit kul.

Fan vad jag önskar att jag vann pengar. Vill ha så mycket just nu.
Typ kläder e ett stort måste! Både till mig o ungarna..
Saker till hemmet. Ja en jäkla massa!
Men det e väl bara att fortsätta drömma...

O det ska jag snart gå o göra när Beck e slut.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0