Ont i hela kroppen...

I Fredags va det lugnt. Milla kom förbi o tog ett par öl.. hehe! Kollade på Lets Dance.
Jobbade först på Lördagen mellan halv 9 till två, sen va det upp till min egna pålle. Tog en lugn liten ridtur.
Käkade middag o duschade o umgicks lite med barnen, sen åkte vi till Alice.
Det va jag, syrran, Josse frissa och Emelie. Kollade lite på melodifestivalen , gjorde oss iordning drack litta grogg:)
Josse hjälpte till med frisyrerna.. Tackar!
Se kom Robin o Andre o hämtade oss. Körde oss till stan. Det blev Harrys:) Tog även en sväng inom på Heartbreak, vet att det inte heter så längre men kommer inte på vad fan det heter..
Vi hade trevligt i alla fall.
Blev hämtade av Robin o andre igen, men innan det blev det Burger King. Hade inte råd med nåt speciellt så det blev en påse lökringar.. Mums!
Va väl hemma vid 4 tiden. Landade på kudden halv 5 o halv 8 ringde klockan.. O då va jag jävligt trött villl jag lova!!
Upp o laga kaffe på med kläderna o iväg till jobb. Som tur va så va frisyren fortfarnade snygg så den höll hela dagen efter oxå.. hehe!
Va dock inte så kul att cykla i motvind hela jävla vägen plus att det va typ ingen luft i däcken.. Tungt!
Jaja det gick bra ändå. Hade en massa att göra på jobb i alla fall. Men det e kul:)
Va klar vid tre sen va det upp till Pigall. Va väl hemma vid halv 5.
Va så jävla hungrig så det blev lite buffe till middag. Mums! hehe
Sen tog jag Dennis för han skulle vila o det gjorde jag oxå. Dennis vaknade lite innan 9.. Shit va trött jag va.
Tog en dusch och kollade på Beck. Sen somnade jag igen.. Skönt!

Har träningsvärk i hela kroppen sen allt jobb o ridande i helgen.. Ajaj!

Nu ska Olli snart iväg o simma. ska fixa simmväskan nu.

Höres snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0