Pallar inte..

Måste ta tag i att plugga lite äcklig teori nu..  Fy fan vad tråkigt det e! HATA!!
Men jag måste verkligen ha mitt körkort. E så jäkla trött på att vara beroende av andra. Jag vill sköta mig själv!!

Nu e lille Dennis förkyld igen.. Va i Trelleborg i Tisdags med han, IGEN! Han e ju fortfarande trång i luftvägarna.
Så det e då förkylningsastma oxå.. Stackars liten.. Hur mycket skit ska han få??
Om inget annat lär han få ett jävla bra immunförsvar sen.. Om det nu stämmer..

Ikväll e det hundkurs:) Har varit lite uppehåll nu över jul o så. E ju inget kul väder att vara ute i precis. Men det ska bli kul o börja igen:) Hoppas lille Ronja fortfarande sköter sig.. hehe! Fick mycket beröm av henne sist:) Känns bra!

På Lördag e det kalas för min kusin. Sen e det utgång på kvällen:)
Emelies syrra o hennes flickvän e nere från Norrland så vi blir ett gäng tjejer som ska samlas o sen gå ut o svänga dom lurviga.. haha! Ska bli kul! Verkar som många ska ut den dagen:) Tjoho!!
Har dock ett stort problem!! KLÄDER!! Har inget kul alls att ta på mig o har verkligen inte råd att handla nytt.. Som vanligt!
Hatar dessa jävla pengar!!

Nej nu måste jag plugga:( Får passa på när lilleman sover..

Kram kram hela dan!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

du hittar säkert nåt att ta på dig! =) ska bli kul att ses allihopa där inne..hehe =) bra att du tar tag i körkortet! det e så skönt när du väl har det! usch, hoppas snart lille plutten blir frisk! kram

2009-02-26 @ 11:25:54
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0