Röntgen med Dennis...

Va på röntgen me lilleman man idag. Inte poppis vill jag lova! Jävlar va ungen skrek.. Tyckte så synd om han. Jobbigt när dom blir så ledsna.. Tro fan han blev arg, av med tröjan o ner på en kall plåt, plus att bli fasthållen.. Ojoj va det va hemskt. Men dom tyckte bara det va bra att han skrek så det kom luft i lungorna.. 
 O sen va det upp till barnkliniken o prata med doktorn.
Det ser tydligen ut som en lunginflammation:(  Doktorn hade själv inte kollat på bilderna utan det skulle han göra imorgonbitti när han fick dom o sen ringa till mig.. Hatar att vänta!!!  Vill ju veta vad det e med min lille plutt..
Ja, så imorgon kommer domen, Förhoppningsvis!!! Tycker så synd om lillplutten:( Det gör verkligen ont i hjärtat när man inte kan göra nåt för att hjälpa..
Ska bli så jävla skönt att få reda på vad det e så man kan behandla han. Så han kan få bli frisk nån gång!!
Sen ska vi ju bara vänta på blodproven som vi tog oxå.. Om det kan vara allergi..  Hoppas inte!!
Ja, det finns fan inget drygare att vänta..
Man blir ju så rädd att det ska vara nåt allvarligt. O att det ska bli följder av det hela..
Han får ju ingen ro stackarn, vaknar typ 50 gånger på natten o skriker. Sen sover han bara lite åt gången på dagarna..
Usch ja, fy fan för alla sjukdomar! Jag hade mycket hellre haft dom än mina barn.

Ja, annars har det vatt lugnt idag. Sitter o snackar skit me syrran nu..
Snacka om vi skulle hitta på nått till helgen. Ska visserligen jobba så det får bli att ta det lugnt.
Vill ju egentligen inte åka hemifrån när Dennis inte e frisk men måste nog komma ifrån lite...
Kan ju åka hem precis när jag vill..
Ja, vi får se vad som händer helt enkelt..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0