Sjukan med Dennis...

Ringde Trelleborg imorse om lille Dennis o fick tid. Som tur va..
Doktorn lyssnade på han o det lät inte riktigt bra sa han. Det låter trångt..  Jaha!!
Han fick andas medicin i en mask. O efter det lyssnade Doktorn på han igen men det tyvärr inte blivit nån förändring..
Fick ta blodprov oxå så dom kan kolla om det e nån allergi eller nåt.. Han va jätte duktig min lille plutt:)
Doktorn sa oxå att det kan vara nån typ av astma.. O jag bara tänkte direkt hejdå djuren:( Men man blir ju alltid rädd.
Han sa att det e inte alls behöver va nån astma, i alla fall inte sån som vi vuxna har..
Men nu ska vi vänta på provsvaren från blodproven o ska även få tid till en lungröntgen..
Känns inte alls kul det här kan jag säga, men samtidigt jävligt skönt att det händer saker. Måste ju veta va fan det e frågan om..
Han har ju varit mer sjuk än frisk liksom:(
E så jävla jobbigt att gå o vänta bara... Drygt!!
Som tur e så e han ända glad den lille sparven.  Men fy fan va orolig man blir...
Inte lätt att vara förälder alltid!!!
ja, det e bara att hålla tummarna nu..

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: vera

Lilla Dennis...

Så tråkigt!!

Men som du säger, bra att det händer grejer så ni får veta vad det e liksom...

Så det går att göra något åt det!!

Men det e fruktnsvärt tråkigt:o(

Stackars liten!!

Jag håller mina tummar också!



Kram på er!

2009-02-02 @ 23:55:55
URL: http://avk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0