Dansa Dansa!

Har då kollat på Lets Dance ikväll. Va duktiga dom e.
Eller ja, vissa av dom..
Jag vill oxå lära mig dansa. Så jävla coolt! Har alltid velat men aldrig tagit tag i det.. Typiskt!
Har förvisso haft en massa annat för mig..
ja, ja får väl lära mig det lite senare i livet..
Har då lite ont om tid just nu.. hehe!
 
Sitter o väntar på en bild på min syster som blivit klippt ikväll.. Hon sa det va drastiskt så då blev jag ju genast väldigt nyfiken:)
Väntar på att den ska komma på facebook..
Kom igen nu Josse o Camilla.. Har inte hela natten på mig .. E liksom lite trött o ska ju upp tidigt.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Josephine

hej liniz snygg du bvlev i nya frillan .säg den på FB. Vi måste se snu en helg var ju fan evigheter sen tiden springer ifrån oss. vi kan ju inte sitta o hoppas på att ses på hemmet HAHA

Kram kram Nirlla

2009-01-27 @ 12:06:45
URL: http://nirlla.blogg.se/
Postat av: Josse

Det är Henrik, du vet min killkompis som var på mazarin när vi hängde där, han har fått cancer:(

2009-01-27 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0