Fredag igen...

Jaha, då va det fanta mig fredag igen.. Helt sjukt vad tiden går fort alltså..
Mamma o Milla va här på fika idag. Alltid trevligt:) Josse kom oxå förbi en runda o fixade till mitt hår.
Mitt hår har tydligen en tendens att (krypa) så det kändes lite ojämt..
Annars e jag jätte nöjd med min nya frisyr:)
O fy fan vad kallt det e ute idag! Jävla skitväder!  Hoppas det e lite bättre i helgen när jag ska jobba:)
Ja, jag ska jobba. Har fått  jobb i ett stall lite då o då. Ska bli jätte kul:)
Även om man kan allt det där med häst o stall så e det ända lite nervöst när det e andras hästar o saker..
Ska vara där nu hela helgen.
O, inte nog med det, utan Oliver ska på barnkalas o Peter ska spela bandycup hela Lördagen..
Hehe, ja allting ska ju klart hända samtidigt.. Men det löser sig alltid.

Jaha, vad ska man äta idag då? den ständiga frågan.. e så trött på det där med middagar ibland.
Finns så mycket man e sugen på o vill göra..
Olli vill ha pizza för det har han tjatat om hela dagen så det får väl bli det:) E själv oxå lite sugen faktiskt.. hehe!

Måste verkligen fixa till min blogg.. Den e ju så himla tråkig...

Nej nu vaknade Dennis o vill ha mat. Sen ska vi oxå äta.


Puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0