Jävla Idioter!!!!

Blir så jävla trött på detta samhället!! Nu i helgen så va min lillebror Robin på slagthuset o gissa vad som händer..
Jo, han får en flaska i huvet!!!! O han kommer inte ihåg vad som hände eller vem fan som gjorde det.. (typiskt)
Så det blev ju akuten och två klammrar i huvet..
Tur i oturen så tog det inte i ansiktet. Det tog i tinningen typ.
Men ändå!!! Jävla pucko! Man kan fan inte gå nånstans utan att det händer nåt idag.
Folk e fan inte kloka!!
Man borde fan ha en bodyguard med sig..

Ja, o inte nog med detta för Robin blev ju misshandlad för ett tag sen oxå. minns inte riktigt när det va..
Då va det 4 eller 5 st som hoppade på han när han gick iväg själv.. MOGET!!!!!!!!!!!!
Så jävla typiskt han skulle gå själv när han va där med 9 st andra. Då hade det nog aldrig hänt..

Kommer aldrig glömma natten jag fick det samtalet att Robin e på akuten för han har blivit misshandlad..
Fy fan vad tankarna gick då! Hade ju riktigt hemska bilder framför mig. Blev så jävla rädd o ledsen.
O när vi åkte in till han hade jag riktigt ont i magen.
Ja, han va ju inte allt för vacker.. Ganska så svullen i huvet o man säger så.

Blir så Jävla arg!! Skulle helt ärligt kunna slå ihjäl dom personerna utan att tveka!!! Jag Lovar!!!
Fy fan vilket hat jag känner!!
Tänker än idag på vad som kunde hänt. Tänk om han inte överlevt eller om han fått skador för livet.
Då vet jag inte vad jag hade gjort altså!
Nej fy fan för alla satans jävla idoter som går där ute!! BLÄÄRK!!!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: vera

Nej, varför ska man slåss?

Idioterna tänker nog inte på vilka skader en person faktiskt kan få!!



2009-01-31 @ 23:56:20
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0