Nykomling:)

Jaha, då va man ny i bloggträsket. Får se hur detta ska gå nu då:)
Är då uppe mitt i natten eftersom något av mina barn aldrig vill sova... Just nu e det lille Dennis som e nattramlaren..
Ska ju då göra min sida lite roligare. Måste bara få lite hjälp med det. Vera!!!! I need  your help:)
Ja, annars har det inte hänt mycket idag precis..  E så jävla trött nuförtiden så jag ska då börja  dricka nått som heter Enaxin. Köpt på hälsokost. Måste verkligen bli piggare. E så jäkla trött på att vara trött..
Har visserligen varit mycket på sistone med sjuka barn o sömnlösa nätter. Och tråkigt skit väder gör ju inte det bättre precis..
Ska hem till Alice på Lördag o äta god mat, dricka litta vin o träffa en massa girls:) Ska bli jätte kul o hitta på nåt. Blir ev utgång oxå:) Tjoho! Får bli billigt eftersom man e fattig som vanligt...
Har ju varit mycket nu på sistone som sagt så det ska bli skönt att komma ifrån. Känns hemskt att säga så egentligen men va fan, man e ju inte mer än människa..
Älskar mina barn över allt annat  o jag saknar dom så fort jag lämnat dom men ibland behöver man en liten (paus)
Både Oliver o Dennis blev dåliga, men Dennis fick sig en riktig dust med allt känns det som,
Åkte in på akuten med han i fredags natt, o där lyssnade dom på han, tog stick i fingert oxå fick han andas i masken ett par gånger. Kollade även halsen o öronen. Doktorn sa att det va ett liknande Rs-virus.. vi skulle ge alvedon o näsdroppar o blev det inte bättre med andningen tills på lördag skulle vi komma in igen.. Han hade ju en sån jävla hosta så det va inte klokt. Synd om han:(
Blev ju inte bättre så det va o åka in på lördag igen. Samma visa med allt igen, men den doktorn sa att han hade början till en öroninflammation oxå.. Jaha, o det såg inte den andra dr inatt då tydligen... ja,ja fick penicillin o en ny medicin mot viruset.
Nu mår han mycket bättre som tur e:) Jätte skönt! Har varit en tuff helg ska ni veta..
Idag tog min lillebror sitt körkort! GRATTIS Robin!!! E stolt över dig.
Så nu har alla körkort utom jag.. Satans äckliga jävla teori!!!! Hade det inte varit för den o min tröga lilla hjärna så hade jag oxå haft körkort för längesen.. Ja, det kommer, det kommer.
För nu jävlar e det högst upp på min lista.. så det så! Hatar att vara beroende av alla andra. Vill göra saker själv o kunna göra saker med mina barn. Sitter ju här som en låst jävla kärring... O bilen står bara o glor på mig hela dagarna.. Inte kul!!!
Jaha, o hur ska jag få lille Dennis att somna om nu när han e skit pigg??? Får väl göra ett försök.. Måste sova nu. Klockan e snart halv 2. Ska ju upp o lämna Olli på dagis imorgon..


Natti Natti



Kommentarer
Postat av: vera

Välkommen till bloggvärlden!

I promise i will help you:0)

Än så länge e den fin:0)



Du vi kan ju slå ihop vara kloka huvud å ta körkotet detta år!!

Måste för jag känner som du!!



Ska bli jätte trevligt att träffas på lördag,

Ja det behövs verkligen en liten Pause från barnen ibland.. Tur att den bara varar några timmar:0)



Puss så länge!

2009-01-14 @ 01:22:24
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hallo snäckan! kul o läsa din blogg! jag har åxå en, men e dålig på att skriva =( fy va jobbigt med en sån helg! stackars lille dennis =( kram på er

2009-01-14 @ 19:04:44
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Josse

Haj gumman! Välkommen välkommen;)

2009-01-14 @ 21:28:09
URL: http://dinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0