Träningsvärk!!

Ja, i Lördags kom först Josse hit o klippte mig o fixade frissan. Blev jätte nöjd!  Alltid kul med förändring:)
Sen kom Josse Nygren hit Vera o Emelie. Vi tog en Martini o gjorde oss iordning:)
Sen åkte vi hem till Alice, o där va hela lägenheten full med brudar.
Hade jätte trevligt hela kvällen med god mat o lekar bla. Träffade ju litta girls jag inte sett på länge. Alltid kul:)
Tack för en trevlig kväll o jätte god mat Alice!
Sen körde Robin in mig, Emelie, Josse o Vera till Harrys. Va mycket trevligt:) Träffar alltid nån man känner ute. 
O det e ju aldrig fel att svänga dom lurviga:) hehe!
Andy hämtade oss vid halv 5 så körde vi Emelie o Vera hem till Vellinge. Emelie va skit trött o (litta fuller) ville bara sova medans Vera kacklade på som bara den:) Emelie blev lite smått tokig.. hahahaha! Jag o Josse fick  oss ett gott skratt:)  Sen tog vi en tur till Skabersjö så Josse oxå fick komma hem. Va ju en bit att köra.. hehe!
Jag blev ju så klart hungrig efter hela den bilresan så det blev en sväng till Midhem Mc Donalds oxå. haha! Tack Andy:)
Så innan denna förvirrade hönan kom i säng så va klockan halv 7..
Sen vaknade ju ungarna vid halv 10 o då va det kört att sova vidare kan jag säga.. hehe! 
Fast Peter gick upp med dom så e här ju ganska lyhört om man säger så... 
Ja, sen kom Millan o hämtade mig så åkte vi till stallet o red en runda. Har ju inte gjort det nu på ett tag så det känns vill jag lova! Aj aj aj överallt!!
Men det va jätte mysigt. Har verkligen saknat det:)
Hade tyvärr lite otur med vädert bara... Typiskt! Full storm o ösregn. O kallt som fan va det.
Fast det va ju inte fel med litta frisk luft den dagen.. haha!

Idag kom mamsen o Milla på fika me goa bullar:)   Trevligt!
Fullt ös på Olli som vanligt! hehe
Tur han hade sin simning nu ikväll:)
Efter simmet va det att äta sen deckade han. Så han måste varit riktigt trött. Ska mycket till annars om den lille sparven ska sova.. Lik sin mor tydligen har jag hört.... Hmm

Emelie kom förbi på en snabb kopp kaffe nu på kvällen:) Hade ju sin bike kvar här sen i Lördags..
För du har ju sååå långt att gå.. hahahahaha!!
Snart ännu (längre) hahaha!


Imorgon ska jag simma me Dennis när vi lämnat Olli på dagis. Va ett tag sen nu när  det varit jul o sånt.
Får se om han tycker det e lika kul som storebror tycker..

Nej, nu måste jag trycka nått i huvet sen e det bingen som gäller.

Vi hörs snart:)

Kommentarer
Postat av: Danni

Lina Johansson! Du måste skriva oftare!

Tråkigt att inte kunna läsa ju!

Vi får ses snart och ta en fika tycker jag!

Typ 7 år sen sist eller nåt, haha!

2009-01-23 @ 15:39:58
URL: http://daniellad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0