makeover..

Kollade på Top Modell idag. O idag fick dom sin makeover. Coola frisyrer bla.
Ja, tänk om man kunde fått det.. Hade varit mer än välkommet här vill jag lova. Jag vill oxå!!
E så jäkla trött på min vardagliga tråkiga stil o mitt tråkiga hår.. Uch blää!
Hade varit riktigt kul med en förändring:) Ja,ja får väl göra det en dag.

Har precis suttit här o kollat på (nattramlaren) Dennis när han sprang runt o runt i sin gåstol o bara skrattde för sig själv:) hahaha! Han e så jäkla söt min lille påg:) Tänk så mycket glädje man får från dom små liven:)
Oliver han sover som en stock. E ganska trött efter dagis idag tror jag. Han har ju varit ledig ett tag nu under julen.
Så han behövde verkligen komma tillbaka till dagis. Min lilla hulligan:) hehe

Ja,  imorgon kväll ska jag, Josse o Emelie kanske Vera in o fixa present till Alice. Ska ju dit på Lördag:) Tjoho!
Vet inte vad vi ska köpa inu men vi hittar nog på nått bra. Alltid svårt med presenter.. Eller nej egentligen inte. Beror ju oxå på vem man ska köpa till. 
Oxå har det ju alltid med dom där förbannade pengarna att göra. Som man aldrig har.. 
E så jävla trött på allt som har med pengar att göra! Önskar att jag va rik ibland.. Eller alltid!

Ronja började löpa idag.. Lagom glad blev hon när tikskyddet åkte på nu ikväll.. NOT!
Vill gärna hon har på det under natten eftesom den lilla prinsessan sover i vår säng:)

Nej nu ska jag snart hoppa i bingen.. O hoppas på attt Dennis inte vaknar igen.. Vet aldrig med den lille rakarn:) hehe
Blir nog babycafe imorgon när vi lämnat Olli på dagis. Skönt för Dennis o komma ut lite nu när han e frisk. 

Vi hörs!  
Natti Natti 
 

Kommentarer
Postat av: vera

Ja en makeover hade suttit fint..

Emma får skynda sig att bli lite varm om fingrarana och med saxen, hehe;0)

Själv e jag fruktansvärt trött på mitt hår...

Vill att det ska bli långt nu:0)

Kram!

2009-01-15 @ 15:45:31
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Josephine

hihi Hej lina och välkommen i bloggträsket ja!

man ramlar in i dessa även om man inte sitter sysslolös med 2 barn precis hehehe elelr snarare 3. nej gubben sköter sig ganska bra själv ;)

Kram kram Nirlla

2009-01-16 @ 07:42:51
URL: http://nirlla.blogg.se/
Postat av: Danni

Heeej Lina!

Jag läser din blogg. Hoppas det är ok!

Kul att höra om allt som händer i ditt liv. Och om dina söta små pojkar.

Kram kram

Danni

2009-01-16 @ 22:51:39
URL: http://daniellad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0