Begravning

Ja idag va det ju begravning.. Inte alls kul.. Jätte jobbigt o tungt va det. Hatar begravningar! Fy fan säger jag bara..
Men det va en jätte fin begravning i Esklistorp kyrka. Jätte fina blommor o jätte fin kista.
Prästen va helt underbar.
Men fy fan rent ut sagt va jobbigt det va. Kan fortfarande inte fatta att det har hänt.. Känns fortfarande overkligt på nått vis men ända som att det e över.. Vet inte hur jag ska förklara men det e mycket tankar o känslor som rör sig i kroppen just nu.. O kommer nog att göra ett tag till..
Finns mycket jag vill ha gjort o sagt nu.  Det e många saker här i livet som man vill ha både gjort o ogjort. För mig e det så i alla fall.
Livet e så jäkla orättvist många gånger..
Men mest så går ju mina tankar till min pappa. Tycker så fruktansvärt synd om han. Vill göra så mycket mer för han än vad jag har gjort o vad jag kan.. Älskar dig jätte mycket pappa.
Önskar att jag gjorde mer innan farmor gick bort. Dom tankarna kommer jag alltid att ha. Så e det bara.


Så nu e det över.. Finito. goodbye. Så e det.. Bara att acceptera..

Men nu har du det bra farmor. O nu har du fått frid i din själ o evig vila.
Men du kommer alltid att finnas hos oss.

R.I.P Farmor

Kommentarer
Postat av: Annette

Du behöver inte allsha dåligt samvete för att du inte gjort tillräckligt, för de har du. Både Pappa o jag e tacksamma för all hjälp. Pappa hälsar att han älskar dig med. O de gtör jag me. Puss o kram. Mamma.

2009-07-23 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0