Brännboll ikväll

Ja ikväll e det brännboll som gäller. Vi blir nog ganska många som kommer. Ska bli trevligt:)
Hoppas vädert håller i sig bara..
Cilla Mattias o Neo kom förbi idag på Brunch som det fint heter.. Himla gott va det:)

Igår hade vi en riktig slöardag. Gjorde typ ingenting på hela dagen. Så jävla skönt med sånna dagar.
Glodde på tv, slöa på soffan o vilade lite. Love it! Händer ju inte alltför ofta..
Blev en sen middag som bestod av Tacopaj som vi gjorde tillsammans o en björnbärspaj till efterrätt med vaniljsås:)
Jätte gott blev det.
Speciellt efterrätten..Eller hur Vera? hahaha
Resterna som blev över fick Kenny med sig hem till Vera för hon blev väldigt sugen när jag skrev på facebook vad vi lagat.. hihi

I Onsdags va vi på Tosselilla hela ligan. Det va vi, Vera, Annie, Cilla, Mattias, Neo, Camilla, Filip, Josse, Kristina,Micke, Filippa, Josse, Robin, Veras syster med sin familj. Blev en hel del. Men det va jätte trevligt:)
O vi fick jätte fint väder som tur va.

Annars har det varit ganska lugnt här. har jobbat nån natt bla o pillat lite här hemma.
Vill bara att framsidan ska bli klar nu..

Dennis han går som bara den nu. Var han än ska så går han. Springer oxå tom för fort ska det gå.
O han har ju kommit på att det gör ont när man bits med tänderna.. haha Goa unge:)
Oliver o Dennis har jätte roligt tillsammans nu. dom leker jätte fint o busar o lille Dennis härmar Olli hela tiden.
Det e ju både på gott o ont kan jag säga. Man har o göra om inget annat vill jag lova.
Synd att tiden går så fort bara.. Nu e det ju inte långt kvar till dagis:( Fy va jobbigt det känns.

Nej nu blir det bus med mina små älsklingar o förbereda maten som ska med till brännbollen ikväll.
Det blir kycklingfile o sallad med dressing i pitabröd. O litta cider till det:)

Ha en trevlig kväll allihopa för det tänker jag ha:)

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0