Fullt ös

Ja idag har det varit fullt ös hela dagen. Peter e iväg o kollar på Metallica med Mattias o Kenny.
Dom åkte imorse vid halv 5 ca o kommer hem imorgonbiti vid 8. Då lär gubben va trött.. hehe

Blev sent igår innan barnen kom i säng så vi sov till halv 10 idag:) Nice
Jag jobbade igår till 8 sen käkade vi grillat hos mamma o pappa. Jätte gott:)

Tog en runda till byn o handlade på Toppen. Olli körde sparkcykel ner. Hungrig blev han på vägen klart o då sa han mamma jag vill ha en korv där vid toppen som jag o pappa brukar äta.. hahaha
Ganska avslöjad blev pappa Peter nu:)
Så en korvasluring blev det på grillen. Satte oss på torget o käka o då kom Oliver Allrin springande.
Sen va det full rulle o lekande i vattnet på torget. Lotta o jag tog en kaffe under tiden. Gott:)
Sen kom Kristina o hennes barn gående så det blidde en liten lekträff i centrum.
Barnen hade jätte kul i vattnet så det slutade med att alla hade blöta kläder. hehe.
Hade 3 nakenfisar som lekte o hade jätte kul.
Sen gick vi hem o då kollade Olli på film o vilade lite. Han va trött efter lekandet.
Camilla o Filip kom förbi så då käkade dom här.
Sen kom Lotta o ungarna oxå förbi en runda så då blev det fullt ös igen. Det badades i poolen lektes i sandlådan, gjorde gleggamoja, hoppade stutsmatta, spelade boll, gungade o käkade en massa godis. Lyckliga va dom vill jag lova.
Sen somnade dom gott, men klockan blev ända närmre tolv. hehe

Trött e jag oxå så nu ska jag sova.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0