Jävla huvudvärk!!

Har en sån jävla huvudvärk som inte vill ge sig.. Skit störigt! Vaknade igår med den o den sitter fortfarande i.
Vi va o tömde farmors lägenhet igår. Jobbigt! Men skönt att det e gjort. Nu e det bara begravningen som ska vara över oxå. O den e ju på Torsdag.. Inget man längtar till precis..

Har jobbat nu ikväll o ska jobba imorgonkväll oxå. Tråkigt med kvällar men så e det inom detta yrket.
Blev erbjuden jobb på Kronodal där farmor bodde. Dom frågade mig igår när vi va där om jag ville börja jobba där.
Dom frågade tom om jag kunde börja som idag.. hehe
Behövs alltid vikarier inom vården. Kan ju vara kul med lite omväxling. Samma yrke men olika ställen. Ja vi får.
Personalen där nere e jätte trevliga i alla fall:)

Idag va vi i Trelleborg på öron näsa hals med Dennis. Skulle då va där kl 8 imorse så det va upp tidigt.
Snacka om att ungarna va trötta. hehe
Allt gick bra. Dennis va jätte duktig. Lite läskigt va det ju allt ibland tyckte han.
Han har vätska bakom det ena örat så vi ska dit om ca 3 månader igen o se om det försvunnit annars blir det nog rör..

Oliver ska till läkaren nästa vecka o få kollat sina öron. han har oxå vätska bakom sina öron.
Därför han hör dåligt den stackarn. Fast det har blivit bättre nu tycker vi.
Va på vårdcentralen här i Vellinge för ett tag sen men ärligt talat så ger jag inte myckt för dom.. Nop!
Fick därför en tid i Höllviken hos en duktig läkare.
Ja vilka turer det e med dom små ibland.

Men vad skulle man gjort utan dom. E så himla glad att jag har mina barn:)
Tänk vad mycket glädje dom ger en.
Synd på ett sätt att tiden går så himla fort bara..

Satt igår o tänkte på en massa gamla minnen. Ja det e både på gott o ont.
Ibland e det bra o trevligt men sen kan det bli tvärtom..
Beror ju helt klart på vad det handlar om.
Ja resten behåller jag för mig själv..

Nu e (muren) klar på framsidan i alla fall. Hoppas duken kommer på plats imorgon så vi kan fylla på med sten.
Sen e det gången som ska läggas.
Önskar det va klart nu så jag kan fixa med blommor o krukor o få litta fint..

Nej nu kallar sängen. Måste sova bort huvudvärken, hoppas det funkar bara.
Har tagit en dunderpilla idag oxå.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0