Konstigt

Va konstigt att man kan ha så himla många blandade känslor i kroppen på en o samma gång..
Skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu.. Men jag väljer att inte göra det.
Orkar inte för den delen iheller.. Orkar egentligen inte sitta här alls..
Just nu e det inte så bra...:( Min farmor e jätte dålig.. Riktigt dålig e hon så nu e det inte alls långt kvar.. (snyft)
Blir så jävla arg att man inte kan få hålla sig frisk när man blir äldre!
Hon blir liksom bara 72 år. O det e fan inte gammalt egentligen. Det e då man ska leva livet o ha kul o må bra efter alla jävla år man jobbat röven av sig.. Men NEJ!! Det e tydligen bättre att folk blir sjuka o dör.. Fy fan säger jag bara!!

Varför kan inte alla bara växa upp o bete sig som normala jävla folk??
Trodde man va vuxen runt denna åldern.. Men tydligen inte! Så jävla tråkigt.
Helt sjukt så mycket onödig energi som går åt egentligen. Eller kan göra om man nu bryr sig..
Skönt att man då inte gör det alltid..
Trots att det kanske verkar så just nu  jag vet.. Men är inte på det bästa humöret med tanke på hur situationen är:(
skönt att få skriva av sig ibland. Fast det hade kännts bättre att få slå på nått.. Faktiskt. Eller skrika...

Passar syrrans hundar nu när hon e i Stockholm över helgen. Så nu e här 4st hundar. Mysigt! Me like
Det e ju Svedala Rocken nu i helgen oxå, men det blir inget sånt för våran del detta året.. Nop! Annat som går före..
Hoppas ni andra får riktigt trevligt:)

Nej nu ska jag gå o lägga mig. Har haft halvt migrän hela dagen...

Vill bara säga Tack alla kära vänner för ert stöd o er fina omtanke:)
Det betyder jätte mycket ska ni veta:)
Puss o Kram På Er!

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0