Jobbigt

Idag har vi varit o valt ut kista till farmor.. Har även fixat med dödsannonsen o valt ut blommor som bla ska ligga på kistan..
Det kommer bli jätte fint. Det hade farmor gillat det vet jag.
Det va ganska jobbigt när vi satt där o fick välja o vraka bland allt men det gick bra.
Det e ända ganska mycket som ska fixas.
O dyrt e det. Fy fan va dyrt det e bara för att man dör. Helt sjukt egentligen om man tänker efter.
Jag fick en chock när jag läste priserna..

Vi fick gå ner i ett litet rum för att kolla på kistorna (live) hur dom såg ut. Jätte fina va dom.
Men när vi kom ner i rummet så stod det i mitten en liten kista till barn. Fy vilken hemsk känsla jag fick.
Den va jätte fin men shit va jag rös i hela kroppen.. Usch fy!

Samtidigt som allt känns jätte jobbigt att min farmor e borta nu för alltid, Känns egentligen overkligt.
Ja, så känns det skönt. som en lättnad. Att hon äntligen fått ro.
Och att hon nu får slippa allt skit rent ut sagt hon hade.

Nu får vi se när det blir begravning. Får besked om det i veckan.
Hoppas det blir snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0