Varmt!

Idag har det fan varit varmt alltså. Ska inte klaga men shit.
Jag sov visserligen till halv två idag eftersom jag har jobbat inatt. Cyklade hem från jobb imorse vid sjutiden o redan då va det ganska hitt ute..
Vi har nu 27 grader inne i huset så tacka fan för att det finns fläktar.

Kristina o barnen kom förbi en stund i idag så barnen fick leka lite. Det badades i poolen o lekte i sandlådan, gungades o spelade boll.
Tur att nån har energi att busa i den här värmen:) Härligt att se
Men det märks ändå på barnen att värmen tar hårt på dom.

Sen blev det hemmalagade Langos till middag. Jätte gott va det kan ni tro. (Vera) Mmm va gott det va:) hahaha
Efter det blev det kvällsbadet för våra pågar o sen en långpromenad med hundarna. Olli körde som bara den på sin sparkcykel. Herregud va det går. Han e jätte duktig:) Stora killen. O lille Dennis satt i vagnen o hade full koll på hundarna så dom skötte sig.. hehe

Fick även färgat håret idag. Solen bleker som bara den. Kändes ganska dassigt så det va verkligen dax för det. Så nu e det väldigt mörkt.
Vet inte vad jag vill med håret bara.. Som vanligt då!
Trivs bra i min frissa men samtidigt vill jag låta det växa ut så det blir jämnlångt.
Har ju fått ganska bra längd på det nu.. Jaja vi får se.
Sånna här dagar e det ju skönt att bara kunna slänga upp det i en tofs. Sen e det ju kul o kunna stajla till det när man vill. Hmm? Som sagt vi får se..

Ska jobba imorgon mellan 7-13 så va fan jag gör uppe nu det vet jag inte för trött e jag som bara den.
Bilen ska även besiktigas imorgon så vi håller tummarna för att vår lilla traktor ska gå igenom..

Ja nu har jag verkligen ett STORT måste på mig som jag verkligen MÅSTE ta tag i!!!!!
Hatar alla dom här måsten!! Fy fan säger jag bara.
Men detta e viktigt! Ja det e det.
Vill bara att det ska vara gjort NU!!!!!
Önskar man kunde knäppa med fingrarna så det va över..
Men nej, så jävla lätt ska det ju inte vara...

Blir begravning nästa vecka.. Inget alls jag ser fram emot men samtidigt så ska det bli skönt när det e över.. Faktiskt.
Kan nog släppa det mer då.
Mycket som finns i tankarna nu om dagarna. Känns ju fortfarande overkligt.. 
 
Nu pågår ju även Falsterbo Horseshow vilket jag verkligen skulle vilja åka till en dag i alla fall.
Får se om nån vill hänga med.(barnfri dock)
Tänkte ju fråga Josse men hon jobbar ju redan där nere.. Typiskt!
Ja vi får se. Hoppas jag kommer dit nån dag i alla fall.

Den 25 ska jag till Strandbaden i alla fall. Då har ju min barndomskompis Alice release på sin skiva! Duktiga Alice:) Du sjunger som en gud:) hihi
Ska bli jätte kul:) Får se vem/vilka som hänger med..
Har ju inte träffat Alice nu på jätte länge tyvärr så det måste jag oxå ta tag i..
Dåligt av mig..

Tiden går så himla fort nu. Kan inte fatta att det snart e Augusti o då ska min lille Dennis börja på dagis.. Fy va detta året har sprungit iväg.. Känns inte alls kul:(
Ja det gäller verkligen att ta vara på tiden.

Nej nu springer klockan oxå iväg här. Ska ju snart upp igen o jobba.
Natti Natti så höres vi snart igen

Kommentarer
Postat av: vera

Jaaa, fy farao vad sugen jag blev på Langos hahaha..

Du kommer kunna släppa det mer sen när begravningen e över.. Kommer att kännas bättre då!! Kramen:0)

2009-07-15 @ 21:39:01
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0