Dennis fyller 1 år idag:)

Idag blir min lille Dennis 1 helt år:)
Var f*n har detta året blivit av?? Tiden har gått  riktigt fort tycker jag.
För ett år sen låg man o va nyopererad och försökte få tillbaka känseln i benen.
Obehaglig känsla måste jag säga.. Ont som fan hade jag då oxå så tacka fan för allt morfin jag fick:)
Men det e det allt värt när man ser dom små liven. 
Dennis va en riktig liten fågelunge. hehe! Alla kläder fick vi vika flera gånger för dom skulle passa.
Nej, nu ska jag o Olli fira Dennis med en god frukost:)

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett stort GRATTIS till Dennis på hans ett-års dag!!

Kramar från oss

2009-06-05 @ 13:56:07
Postat av: Josse

Grattis lilla fågelungen!:)

2009-06-05 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0