Dagens händelser

07.00 Skulle lilla Ronja ut o pissa.. Hade ju ställt klockan på halv 8 så det va ju inte lönt att gå o lägga sig igen..
Tack Ronja!!!
Gjorde mig själv iordning, satte på kaffe o gjorde frukost till mig o barnen.
Väckte ungarna kvart i 8 så vi kunde käka o komma iväg till dagis..
Har äntligen kommit fram till dagis, då jag upptäcker att vi tappat en vante på vägen.. SÅ KLART!!
Lämnade in Olli o gick tillbaka en bit o där låg vantjäveln fin på vägen o väntade..
Gick tillbaka till dagis o lämnade den o pussade min lilla Olli hejdå:)
Gick inom macken o pumpade däcken på vagnen, sen blev det handla lite på Toppen. Så man blev ännu fattigare...
Hem med varorna o ut med Ronja på en runda. Dennis somnade i vagnen så han sov så gott så..
Väl hemma igen va det o packa upp,dammsuga, tömma diskmasinen, plocka undan, bädda, fixa tvätten.
Sen käkade jag o Dennis lite lunch.
Lotta o Emma kom förbi på en snabb kopp kaffe. Peter kom hem så han hämtade Olli på dagis.
Robin kom hit o hjälpte till att köra en massa skit till tippen. Fick städat o rensat i trädgården ordentligt. Skönt!
Hade liksom hela tippen på baksidan.. Lätt att samla på sig skit ..
Ja, så det blev två rundor till tippen för mig o Robin idag.. Hämtade även lite skit hos mormor o morfar så slipper dom åka iväg..
Sen va det hem o laga mat till oss alla.
Gjorde en stor burgare som jag la på hemmagjort vitlöksbröd, la på stekt lök o lite ost ovanpå sen in i ugnen..
Hade tzatziki , sallad o pommes till det. Så jävla gott!!
Luktar visseligen som en hel jävla vitlöksfläta nu. haha
Sen va det ut med Ronja igen.
Badade ungarna o fick Olli i säng. Han va helt slut den lille sötlöken:)
Lagt fram kläder till morgondagen o plockat undan igen... hehe
Själv duschat o hoppat i pyjamasen. Skönt!
Dennis somnade till Despan som började ikväll. Tjiho!! Älskar den serien:)
E ganska trött nu faktiskt... hehe!

Imorgon ska jag nog med Lotta till babycafet i V. Ingelstad. Har inte varit där sen Olli va liten
Ska bli trevligt:)

Nej nu kallar faktiskt kudden.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0