Fan va ont jag har!!!

Jävla nacke alltså!! Ska det inte gå bort?? Har haft ont sen i torsdags kväll..
Undrar var det kommer ifrån? Har nog stått i drag. Det blåste ju rätt mycket när vi va på hunkursen. Fast jag hade mycket kläder på mig. Dock ingen halsduk i och för sig.. Men va fan, jag kan ju inte har hur mycket på mig.. Måste ju kunna röra mig oxå..
Nu kommer snart mamma hit på kaffe o piller till mig:) Hoppas det ska släppa lite då i alla fall.
Peter e med Olli hos tandläkaren. Undrar hur det går?
Tror det går bra. Han e ju så duktig min stora påg:)

Fan va ont det gör!!!!!!!!!!! Värker i hela jävla huvet!!!

Ajö

Kommentarer
Postat av: Josse

GÅ TILL DOKTORN!!! Skärp dej, måste vara rädd om dej juuu!!Du måste ju vara fit for fight på Fredag:) Kraaam

2009-03-09 @ 18:56:14
Postat av: vera

Ja jag håller fullständigt med ovnstående!!

Så det så!!

2009-03-10 @ 00:14:10
URL: http:// avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0