Förvirrad höna eller??

Ja, jag skrev ju igår att vi va hos Alice innan vi gick ut. Alltid lika trevligt:)
Men jag glömde ju tydligen skriva att Vera och Camilla oxå va där...
Jag va nog lite trött igår. hahaha! Sorry girls:)

Men tack alla tjejer som va med för en mycket  trevlig kväll:) Det får vi snart göra om tycker jag.
Fattades ju ett par stycken men det tar vi igen.

Idag har det fan inte hänt mycket. Har visserligen tvättat ett par maskiner..
Underhållt ungarna:) Har varit så jäkla trött hela dagen o haft en störig huvudvärk..
Ont i käften har jag oxå. Helt svullen i tandköttet där visdomständerna ska sitta.. Har ju då inte fått mina...
Ja, får väl se om skitet går över.

Det va ju öppet hus på dagis idag som vi egentligen skulle gått på men jag hade ingen ork alls...
Synd. Ångrar mig nu.. Jaja, vad ska man göra? Mår man inte bra så gör man inte..

Nej nu ska denna svensken gå o lägga sig.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0