Hallå Tjena!

Va ett tag sen jag vet!! Ska skärpa mig. Jag lovar syrran!!!
Har varit fullt ös dom här dagarna.
Speciellt i Måndags för då fyllde Olli 3 år:) Min stora påg har blivit hela 3 år!
Jag fattar inte var dom här 3 åren blivit av?? Tiden går så jäkla fort.
Det gäller verkligen att ta vara på tiden med dom små:) Får ju tyvärr inte tillbaka den...
Så på Lördag e det kalas som gäller. Jajamensan.
Vi kör familj, släkt och kompisar på en o samma gång. Lika bra så e det gjort. O roligt när alla träffas:)
Vi blir (bara) 45 st...
Skulle vilja bjuda alla man känner men måste dra gränsen nån stans tyvärr. E ju inte gjord av pengar:(
Det märks verkligen så stor Oliver har blivit. Han e så duktig på pratandet, o han fixar typ allt själv. Ska ju göra allt själv om inget annat:) Bara det att allt ska gå i ett hundra nittio!! Undrar var han har det ifrån?? Hehe

O lille Dennis.Han e nu snart 10 månader. Duktig påg det oxå. Han tar sig fram fort som bara den!
Sitter själv vilket han gjort ett tag nu:) Reser sig själv mot saker gör han oxå hela tiden.
Tyvärr får det söta lilla huvet känna på det ett antal gånger.. Man kan ju inte vara överallt hela tiden.. Tyvärr!
Plus att har man två stycken så blir det svårt att dela på sig..
E så stolt över mina små älsklingar:) Trodde inte man kunde älska  nån så mycket som jag gör med mina huliganer:)


Vill göra nått nytt med mitt hår.. Vet inte vad bara???
Några förslag???
Vill behålla min längd som e på väg ut men e sugen på att klippa upp det så det blir lite liv i det.. Hm, svårt att förklara.
Måste färga det oxå.
Känner mig sjukt tråkig för tillfälligt. Blääää!!!
Fick vara skattepapper idag:) Tjoho!! Kunde inte utbetalningen varit imorgon typ?? Hade varit helt underbart.
Men vi får väl vänta helt enkelt. Tråkigt när man vill o behöver så mycket bara..

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs imorgon!

ja just det, glömde ju skriva att vi e kattvakt nu i två veckor:) Till Smilla som hon heter.
En mycket vacker katt ska ni veta.
Blandning mellan birma o perser tror jag det va.
O väldigt kelen e hon oxå.

Gonatt Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0