Så duktig så:)

Nu kan minsann min lille Dennis sätta sig upp själv:) Det började han med idag.
Och klappar händerna hela tiden gör han, o vinkar o pussas:)
Så himla kul nu när allt händer.
O Olli e en sån himla duktig storebror:)
Han ville gå o lägga sig redan tio över sju idag, Så det gjorde han sen somnade han till Bamse halv åtta.
Han blev nog trött efter stallturen med moster idag. hehe! Milla fick ta Pigall till mig idag, eftersom jag har så jävla ont!
Tack siss!

Jag har ju då fått nackspärr:( Har så jävla ont i nacken o huvet.. Går med en krage nu men det hjälper inte direkt tycker jag.
Skit bull! Kan knappt göra nått utan att huvet håller på att sprängas..

Igår hände det som INTE ska o får hända!!!!
Dennis fick i halsen!! O han fick inte luft. Fy fan vilken panik jag fick!! Jag skrek o bölade o skakade resten av dagen sen..
Hoppas verkligen det aldrig händer igen...
Fast jag vet vad jag ska göra så fick jag liksom blackout o panik.
O jag kan inte sluta tänka på det. Så jävla hemskt. O vilka tankar man får.. O anklagar sig själv gör man oxå..
Som sagt så hoppas jag att det alrig händer igen. Kunde gått riktigt illa.
Men vi fick upp det snabbt som tur va.

Annars har det varit lugnt i helgen. Har ju haft ont hela tiden tyvärr..
I fredags va Lotta, Jörgen, Oliver o Emelie här. Vi kollade på Lets Dance o ungarna lekte.
Sen körde Peter o Jörgen till stan o hämtade Vera o Kenny som hade varit ute o ätit.
Dom kom oxå hit så vi satt o snackade till två. Trevligt:)

Imorgon ska Olli till tandläkaren minsann. Ska bli kul o se hur det går.

Nej nu ska jag ta en pilla o kolla vidare på tv.
Det e ju Beck nu klockan 9. Men det e även sanningens ögonblick.. Hmm vad ska jag glo på???
Får tänka på saken medans jag trycker lite mer chips o dippa i huvet:)

Ha en trevlig kväll gott folk:)

Kommentarer
Postat av: vera

Ja du, paniiik e ju bara förnamnet..

Vad bra att allt gick bra!!

Du behöver inte ha dåligt samvete..

För det första, städtant som du e, sen e det ju så lätt hänt, händer på 2 röda..

Snabba e dem små rackarna också!!

Naa, sitter han själv nu:0)Söta Plutten :0)

Klappar händer å pussas, Naaaaa:0)



Ha det bäst, kramis!



Ps, hoppas du e bättre i nacke å huvudet!!

Löve ya ;D

2009-03-09 @ 00:46:08
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: Emmeli

men guud...vad fick han i halsen då? fyy... sezar har en förmåga att trycka HELA prinskorven eller HELA kexet i munnen...o då får man åxå lite panik! hoppas nacken e bra tills på fredag! =) kram

2009-03-10 @ 20:43:16
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0