Tjejkväll:)

Va först i stallet o fixade där , sen handlade vi lite. Väl hemma va det o göra sig själv iordning o ungarna.
Hade gott om tid på mig men ända så står man där o tiden den bara går.. Hade ju feta problem om vad jag skulle ha på mig.. Som vanligt! O inte fan blev det bättre av att Emelie ringde o klyddade om va hon skulle ha på sig.. hahaha!
Känns inte kul o komma i kjol om alla andra ska ha jeans tex..
Jaja, det blev jeans, stövlar o linne. Som nästan alla andra. haha!

Kalaset började klockan 5 o innan det skulle vi hämta min morfar som skulle åka med oss. Lite sent på det blev vi ju som vanligt o inte bättre blev det när lilla Ronja sprang ut o for runt medans jag o Olli la ut saker i bilen.
Jag försöker få in Ronja o det gör ju olli oxå, men han snubblar så klart o lägger sig rak lång i rabbatten som e så jävla lerig.. Ja, o gissa om han blev skitig? O jag fick tuppjuck typ.  Hehe!
In med ungen o byta kläder fort som fan. O sen bar det iväg.
Va på kalset till halv 9 sen körde vi till Vellinge. Robin lämnade oss hos Alice o där va, Emelie, Kristina, Annsofie o Tove.
Det blev några groggar, lite lekar o en massa snack. Hade jätte trevligt:)
Sen kom Robin o Andre o hämtade oss vid tolv tror jag klockan va.. hehe!
Då bar det av till Harrys. O där dansade vi typ hela natten känns det som.
Träffade några stycken man kände oxå.
Camilla o Vera tog bussen hem vid tre för då va dom trötta. O Vera stackarn mådde inte så bra. Förkyld o huvudvärk.
Hade själv oxå en konstig huvudvärk hela dagen som inte ville bryta ut riktigt, o när jag stod o dansade i musiken kände jag inget speciellt..
Men när vi gick ut från Harrys o va på väg till bilen, då jävlar dunkade huvudet. Fan va ont jag fick!
Robin va snäll o hämtade oss oxå:)
Vi va ju en för mycket så lilla jag fick ju då sitta på golvet o göra mig osynlig.. hehe! Inte så bra när man e åksjuk så bra mådde jag inte ska be o få tala om..
Väl hemma va det på med pyjamasen, borsta tänderna o av med sminket.
Drack två glas iskall mjölk o tog en Ibumetin. Sen jävlar sov jag till halv 10 då mina älskade barn vaknade.
Här e ju ganska så lyhört...
Men det e skönt att komma upp. Va inte bakfull utan bara trött. Skönt!

Idag har det inte hänt så mycket. Va i stallet med Robin och Oliver, sen en liten runda hem till mamma o pappa o lämna kaffe.
Fick dock inte Oliver med mig hem igen, så han stannade där o åt middag.
Jag, Peter, Robin o Dennis körde till Svågertorp o käkade. Blev Burger King. Så jävla fint satt det idag:)

Har nu duschat, hoppat i pyjamasen hällt upp ett glas iskall coca cola o ska kolla på Beck.
Sen e det sova som gäller:)

Ha en trevlig kväll:)


Kommentarer
Postat av: vera

Alltså Lina..

Gick det fort då du skrev detta eller, haha:0)

Du glömde att skriva att jag å Camilla också var hos Alice haha ;0)



Tack för en trevlig kväll!!



Jätte kram!

2009-03-02 @ 01:53:18
URL: http:// avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0