Tråkigt men sant!

Ibland blir jag bara så jävla trött!! Palla liksom??
Jaja, whatever!!

E så trött på att ha ont i nackjäveln nu!!
När ska det gå helt bort??
E helt fuckt up i nacken emellanåt..
Vet att man ska ta det lugnt o vila. Men hur fan ska jag kunna det??
Ja jag får väl gå iväg till nån läkare eller nått..

Idag va vi på lekan med alla barnen, Trevligt:)
Jätte fint väder va det oxå. Barnen lekte, gungade, spelade boll o hade jätte kul. Fikade gjorde vi oxå så klart:)
Sen va vi här hemma ett tag på eftermiddan.
Jag hängde med mamma o Milla o handlade sen. Skönt o ha det gjort.
Puff så va det barnbidraget borta känns det som..
Allt va ju liksom slut oxå blev det en vända på apoteket..
O ja, tog en lite tur in på bolaget oxå.
Handlade två små söta flaskor rödvin.
Det va jätte gott o dricka det idag till middan.
GRILLADE gjorde vi:) Så jävla gott!!
Kristina, Micke, Filippa o Franz åt hos oss ikväll. Det va jätte trevligt:)
Ungarna lekte som bara den. Tur nån hade energi kvar. hahaha!
Själv va jag ganska mör i kroppen må ja säga..
Haft en mysig dag med barnen o alla kompisar:)
Alltid trevligt när man hittar på saker tillsammans vi som e hemma.
Det blev jag, Lotta, Kristina,Camilla, Emelie o Cilla idag. Plus alla barnen.
Viket gäng vi blev!

Imorgon e det nått loppis med ponnyridning, våfflor o annat skoj i byn.
Det börjar tio så vi ska försöka va där till då.
Hoppas på lika fint väder som idag bara.
Men innan det ska jag släppa ut hästarna så det blir upp tidigt..

Nu e det bedtime:)
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: vera

Lina,

Nu går du till doktorn annars ska jag bära dit dig!!



Kram på dig!

2009-03-21 @ 23:10:40
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag tar huvudet o vera du tar benen, iväg med Lina till doktorn, NU!!!

2009-03-22 @ 02:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0