Va fan gör jag uppe???

Ja, precis vad fan gör jag uppe??
Klockan e liksom ett på natten men jaja..
Trött som fan e jag men ändå inte.. hm?

Har varit på hundkurs ikväll med lilla Ronja. Hon e så duktig så:)
Sen när vi kom hem fick hon bada. Va ett tag sen så nu va det dags.

Ja, båda kidsen har varit dåliga i veckan. Förkylda o hostiga.
Dennis har även ögoninflammation. Sackars liten:( Ska han aldrig få vara frisk?
Han hostar ju värre än jag vet inte vad. Vaknar ofta av sin hosta o e jätte ledsen.
Va uppe inatt (igen) med han. Det va lite trångt med andningen så det blev en stund ute på trädäcket. Frisk luft brukar hjälpa.
Inte så ofta man står där kvart över tre på natten.. hehe
Sover med båda ungarna i sängen nu när dom e krassliga o hostar o vaknar o ja, allt det där..
Har ju inte sovit en hel natt på??? Ja, det va en bra fråga. Ett jävla bra tag sen.
Men vad gör man ite för dom små liven:)
Huvudsaken e att dom har det bra:)

Har haft Olli hemma hela veckan nu.. Ojojoj.
Fast dom e (sjuka) så e det fullt ös! Han har energi som 20 ungar sammanlagt känns det som.
O trotsig??? Nej, inte farligt.. Bara lite då o då.. haha! Det märks när han inte varit på dagis på ett tag..
Men vi har hittat på mycket i veckan ändå.
Varit ute o cyklat, lekt med kompisar o kusinen, bakat negerbollar o pannkakor, lagat mat,städat.
Haft väldigt mysigt:)

Ja!! Jag skrev negerbollar!! Eller ska vi säga chokladbollar???!!
Hade en diskussion med några riktiga jävla pucko om det på facebook.
Så jävla löjligt att bara yttra sig om det! Jag e uppväxt med det ordet. O det har det alltid hetat. alla man pratar med säger samma sak.
Det e tydligen ett kränkande ord! MMM eller hur??
Det e för fan bara en kaka!
Då ska man ju inte få säga finska pinnar iheller kan man ju tycka.
Hahahaha! Ja, ni skulle bara läst hela diskussionen.
Helt otroligt så jävla korkade vissa personer kan vara..
Tur jag inte stod framför dom o diskuterade. Då hade det tagit fyr i helvete vill jag lova.
Varför skulle det vara ett kränkande ord??  Jag förstår inte det..
Jaja alla tycker vi olika.. MEN!! Nej jag e tyst istället. Blir bäst så...

Nej nu ska jag sova. Upp i tid imorgon för då e det lekan som gäller med alla ungarna:) Ska bli himlaa trevligt:)
Och det blir väl nån runda upp inatt oxå.. hehe!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0