Duktiga Olli:)

Idag så cyklade minsann Oliver till dagis helt själv:)
Ja, inte helt själv jag cyklade ju givetvis brevid hela vägen med lille Dennis där bak på min cykel.
Han sa några gånger att han va trött i benen o ville hem o vila. haha! Men vi trampade på o det gick jätte bra.
Skönt o slippa gå alltid.
Blev en runda på Toppen nu när barnbidraget kom idag, o som vanligt så handlade jag för mycket.. Blev en fullastad cykel kan jag säga. Men det gick bra ända:) Ack den som ger sig!
Nu har jag slängt ihop två pajer som jag ska ta med hem till mamma o fika. En med mango/hallon o en med hallon/blåbär. Mmm va gott det ska bli. Oxå en himla massa vaniljsås till det:)
Så det blir o träna lilla magen ikväll. hehe

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Javisst e Gulan snygg :). Han har ett superfint lätt steg & flyger över hinderna när han löshoppar. Han e ju tyvärr inte godkänd men de e ju skitsamma för min del. Jag vill bara ha en fin häst :).



Hoppas allt e bra med er..? Kram..

2009-05-22 @ 16:21:10
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0