Jobb

Va en hel vecka sen sist..
Har jobbat en del nu på Eskilsgården faktiskt. O det känns bra tycker jag.
Har jobbat kväll nu Sön, Tis, Ons, Tors mellan 15.30-20.00. Plus att nu igår Tors jobbade jag även natt. Det va ju ett tag sen men det gick jätte bra. Va ovanligt pigg faktiskt. .
Va hemma 07.20 imorse o gick direkt o la mig. Hoppades på lite sömn innan pågarna skulle vakna. Olli kom in lite innan halv 9. O då va jag inte pigg vill jag lova! Fy va trött jag va. Peter stack ju till jobb så fort jag kom hem.
Men som tur va så va han hemma lite tidigare så då gick jag o la mig med Dennis ett par timmar. Skönt va det.

Va på ica toppen i Höllviken med mamma o Olli idag o handlade för presentkortet jag fick när vi inventerade.
Det va lugnt på inventeringen. Jag o Kristina gick tillsammans oxå gick Emelie o Cilla tillsammans.
Började klockan 11 o slutade vid halv 3 tiden. Fick även jätte god lunch.

Jaha, o nu va det sista gången på simningen denna veckan. Nu e det då sommaruppehåll ända till Augusti.
Olli fick ett nytt märke. Delfinen va det denna gången. Jätte fin:) Måste köpa en sån där dyna man har alla märkena i. Vill ju inte bli av med dom. Oxå fick dom ju även varsitt diplom.

Hm, vad har annars hänt???
Va förra helgen hos Micke o Kristina o käkade grillat. Micke fyllde ju 30 år.
Jätte god mat va det, Speciellt den där potatissalladen. Mmmm va god den va!
Det va en trevlig kväll så det tackar vi för:)

Dennis har ju då inte fått några tänder inu.. Han har missat det helt. Hahahaha!
Men undrar om det e på G??  Verkar nästan så.. Sen hård i munnen o irriterad över det.
Plus att hans lilla mage e inte som den ska vara.. Fy fan va kass han e! Bytar för fan blöja 10 gånger om dagen nu känns det som.  Trevligt att ni fick reda på det va?? hahaha

Nu regnar det o blåser ute igen.. Bull!!
Var fan blev värmen av liksom?? Den får mer än gärna komma tillbaka.

Nej nu e jag riktigt trött. Måste sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0