Mors Dag:)

Varför ska det va så mycket måste i livet?? Visst kan man själv välja om man måste eller ej.. Till en viss del i alla fall.
Men jag e så jäkla trött på alla måsten! Så det så.
Tänk om man bara kunde skita i saker o ting men att allt löste sig ändå. Fan va skönt det hade varit:)
Jaja nog om det.

Imorse när vi vaknade så kom Olli in med ett stort paket tll mig som va från han o Dennis.
Det innehöll 4 st jätte fina Boda Nova vinglas:) Tack så mycket mina små hjärtegull.
Det e ju då Mors dag idag.
Har tyvärr inte hunnit träffa min egen kära mor så vi får ta det en annan dag istället..  Sorry mamsen:(
Jag har ju jobbat nu ikväll oxå.
Kände ju inte riktigt för att gå till jobb idag när det va så himla fint väder. Men men det va bara att gilla läget.
Hoppas det blir lika fint imorgon så man kan vara ute o sola.
Och att barnen kan få leka av sig ute. Får ju trevligt besök av Linda o hennes barn imorgon minsann:)
Ska bli trevligt! Får se om Kristina o hennes kids oxå kommer. Det återstår att se helt enkelt:)

Nu måste vi fan ta tag i Dennis kalas som vi ska ha nästa Lördag.
Min lille plutt blir ju ett år nu på Fredag den 5 Juni:)
Fy fan vad tiden går fort.. Jag fattar inte var detta året med Dennis har tagit vägen??
Jag tycker det går mycket fortare nu än med Olli.
Ja, det gäller att ta vara på tiden med dom små godingarna:)

Nej nu e det bedtime som gäller.
Ska kolla på CSI reprisen o somna till det som vanligt.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0