När ska det ta slut???

Ja, när ska det ta slut? Hm ja det kan man undra.. Blir väl inte från man själv tar tag i det!
Kan inte skriva mycket mer än så..

Idag har vi varit på Dop som va för lilla Emelie Allrin. Det gick jätte bra o hon fick mycket fina saker:)
Go mad va det oxå:) Smörgåstårta! så himla gott e det.
Efter det blev det en snabb tur till stallet, gick bra med hjälp av Olli:) Han älskar att följa med till Pigall.
Sen va det hem om en runda innan vi skulle till Kenny o Vera, Det blidde hos dom ikväll.
Hade jätte trevligt:) Blev grillade grillspett:) Skit gott!
Vi skulle egentligen inte äta eftersom vi va ganska mätta efter dopet, men när man känner grilldoften så e det fanta mig svårt att stå emot.. hehe!
Barnen lekte, dansade åt godis o hade fullt ös hela kvällen. Sen däckade den ena ungen efter den andra.
Kenny o Vera firade även hela 13 år tillsammans idag:) Ett stort Grattis till er!!

Igår va vi o fikade hos Linda. Fick mycket goda scones med citronsmak:) Det tackar vi för.
Det va full fart på ungarna från det vi kom till vi gick. Det e helt otroligt så mycket energi barnen har.
tur nån har det. Men roligt hade dom i alla fall.
Tack för en trevlig fika Linda o åter igen sorry för stenraset.. haha
Oliver vill gärna komma o kolla klart på filmen med Maxi har han sagt:)
Dom kollade på bilfilmen men vi hann inte kolla klart på den eftersom jag skulle iväg o jobba på eftermiddan/kvällen..
Blev en tur inom apoteket o en glass på grillen innan vi kom hem.

Har tränat bodycombat idag igen:) Det e en riktigt bra o rolig träning så den vill jag gärna fortsätta med, Sånu blir det att köpa årskort på gymmet tror jag.
Provade på indoorwalking i Torsdags oxå, Fy fan va jobbigt det va! Trodde jag skulle svimma o ramla av cykeln ett tag.. Men efteråt kändes det himla bra:)

Nej nu måste jag sova. Det kommer ju en dag imorgon oxå. Ska hinna med stallet innan jobb. Plus att vi ska ta en ordentlig röjning här hemma imorgon o en massa jävla tvätt som vanligt.
Plus att det e mors dag!! Undrar om herrarna kommit ihåg det här hemma???
Jag vill ju gärna hem en liten runda till min egen kära mamma:)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0