Ny frisyr igen???

Vågar jag verkligen klippa mig i den frisyren jag hittat?? Hm ja det får vi allt se..
Själv tycker jag att frisyren e skit cool:) Såg den på en tjej som jobbar här i Vellinge för ett tag sen. Brukar handla i den affären så jag gick faktiskt in där idag o frågade om jag fick ta bilder på hennes frissa. hahaha hon måste tro att jag e helt knäpp men hon ställde upp som modell o bara skrattade:) hehe härlig tjej.  Det tackar vi för. Hade ju inte kunnat få mer än ett nej. Vill egentligen färga det mörkt i botten o göra resten riktigt blondt men det rekomenderade dom inte precis när jag frågade i en salong idag.. Typiskt!! Vill ju inte tappa mitt hår precis.
Men det hade arit kul o prova.. Älskar att göra nya saker med håret.
Jaja vi får se vad som händer helt enkelt. Men klippa blir det nog allt.

Va i stan en runda idag med Kristina o dom små barnen. Skulle ju gå in o fråga om håret. Skulle lunchat där oxå men hittade ingen bra parkering så vi tog med hem istället. Det blev från La Empanada. Mycket gott:)
Sen kom dom stora hem från dagis/dagmamma och även Mattias o Neo tittade förbi på fika.
Ungarna lekte o hoppade studsmatta i trädgården. Blev ju fint väder så det va fullt ös:)
Sen blev det en cykeltur till byn o handlade lite.
Gick inom gymmet o bokade ett pass för bodycompat o ett pass indoorwalking tror jag det va. Har redan glömt. hehe!
Ska bli kul o prova på.
Jag får väl oxå ta o köpa ett årskort där snart känns det som. Kul när man kan gå dit några stycken eller en annan i alla fall. Vera o Kristina har ju köpt sina kort så dom e i full gång. Duktiga tjejer!

Jobbade igårkväll, ska även jobba Fredag, Lördag o söndag. Här jobbar vi redan för fullt känns det som.
Alltid bra med extra pengar plus att kunna spara dagar:)
Har även jobbat hela helgen i stallet.

Nu har pappa kommit hem från Dubai. Han har varit där nu ca en vecka.
Ska bli kul o höra hur han haft det. Om inget annat så e han nog jävligt brun.
När dom landade va det tydligen 40 grader i skuggan.. Lagom varmt!

Nej nu kallar sängen.
Hoppas på fint väder imorgon så jag kan få litta färg..
Men det skulle nog komma regn verkar det som:( Typiskt!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0