Bombnedslag!!!

Här hemma är det numera ett riktigt bombnedslag!! Fy fan vad här ser ut.
Vi ska ju då byta rum med ungarna och måla.
Så idag åkte alla leksakerna ut i vardagsrummet o Dennis säng. Olivers säng får stå kvar i rummet medans vi målar för den får inte plats nån annan stans. Den e ganska lång o stor hans bilsäng.
Längtar verkligen tills vi e klara. Jag fixar inte riktigt det här med röra.. Som ni säkert redan vet ni som känner mig.
Peter har spacklat igen hålen så nu ska det bara slipas lite med sandpapper sen ska det målas.
Oliver han tjatar om att få måla här.. Ja, vi får se hur det blir med den saken helt enkelt. haha

Idag va mamma o Robin här på fika. Mitt i all röran men det gick bra. hehe
Och när mamma  står i hallen med Dennis på armen så ramlar plötsligt lampan ner. Gjord av typ keramik e skitet.
Hur fan kan det bara hända liksom??
Mamma får första o största smällen i huvet o sen tar den Dennis.
Det kunde gått riktigt illa.. Tänk om lille Dennis stått där själv. Usch fy jag vågar inte ens tänka tanken!
Som tur va i oturen så fick mamma en bula i huvet o Dennis oxå. Blev ett litet märke på Dennis så det blödde lite.
Vi tvättade med bomull o kallt vatten på han. O det tyckte han va jätte roligt så klart så han tvättade som bara den sen.

Sen hörde jag att när mamma kommit hem så hade en fläkt ramlat ner hemma hos dom..
Helt sjukt! På en o samma dag liksom. E det nått skumt på gång eller??
Ja, inget som förvånar mig i så fall.
Har varit så mycket skit detta året redan så varför inte liksom??
Hoppas verkligen att nästa år blir bättre.
Just nu står allting mig upp i halsen..

Fick tränat bodyattack ikväll. Riktigt nice:)
Fast man e ganska trött efter det passet.
Så nu har jag fått tränat tre gånger denna veckan. Härligt!
Får se om jag hinner med Lördagen oxå.

Igår jobbade jag kväll på Eskilsgården.
Kändes sådär kul eftersom jag hade en jäkla huvudvärk som inte ville ge sig.
Men efter kaffe, vatten o två alvedon så blev det ganska bra.
När jag kom hem låg Oliver på soffan. Då hade han fått feber o va tjock i halsen. IGEN!!
Imorse hade han ingen feber men lät fortfarande konstig i halsen o sa att han hade lite ont, så dom fick va hemma från dagis. IGEN!!
Dom hann va där en dag denna vecka i alla fall.
Ja denna årstiden e så himla tråkig. Alla e nästan mer sjuka än friska..

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Annette

Ja du Lina va e oddsen på de att er lampa ramlar ner, och får fläkt på toa ramlar oxå ner, hmm skumt, men som du skrev inget förvånar dig mer. Inte mig iheller. Kan undra va vi har gjort för ont. Jag e ialla fall glad att jag fick den värsta smällen och inte lille Dennis.Kramiz

2009-11-13 @ 11:00:50
Postat av: Alexandra R

Säger bara en sak det var FREDAG den 13:e igår och ni var nog inte dom enda som drabbades =p

2009-11-14 @ 06:10:09
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0