En hel vecka

Har inte bloggat på en hel vecka ser jag. Oj oj vad dåligt.
Har haft fullt upp och varit trött på kvällarna eller upptagen med annat som e viktigare.
Varit hos mamma bla o hjälpt till att röja lite bland ungarnas leksaker o sånt.
Allting va bara en enda röra och en massa skit vi samlat på oss har samlats på hög så det va dax att ta tag i det nu. Oxå fick mamma rensat lite o hjälp med städningen. Kan vara skönt för henne med tanke på hennes hemska sjukdom. (Fibermyalgi) Vet inte om det stavas så..
Känns himla bra att kunna hjälpa till. Jag o Camilla hjälps åt.
Har ju då Robins rum kvar o röja. Han storstädade ju inte det direkt innan han åkte. O det hade vi inte förväntat oss iheller.. haha
Idag åkte han o en kompis till Thailand. Dom ska vara där en månad.
Så nu sitter dom på flyget. Saknar lillebror redan.
Tiden går fort visserligen men det e alltid jobbigt att säga hejdå.
Plus att man e ju allt litta orolig..
Det e ju en gaaanska bra bit härifrån.
Hoppas dom får riktigt ball i alla fall:)

Har jobbat idag oxå. Det gick bra. Va riktigt trevligt trots det va himla lugnt på min avdelning.
hade inte så många boende idag. Ibland kan det bli långtråkigt när man har det för lugnt.
Visst e där alltid nått att göra. Typ städa eller nått. Men så fort man börjar med nått o man e själv så händer det nått..
Därför e det kul när man kan snacka litta med sina kolleger mellan varven. Eller hjälpas åt.

Efter middan ikväll o Peter hade tränat blev det e ryck här hemma. Vi fick plockat undan en massa skit som helt plötsligt kommit fram o dammsugade gjorde vi oxå.
Skulle haft storstädning på hela badrummet men det pallade vi inte.
Får bli imorgon kanske.
Fast först ska vi till Ikea hoppas jag:)
O på kvällen ska jag kanske klippa mig o färga håret.

Nu ikväll mitt i allt blev jag sugen på sushi igen.
O snäll som Peter e så kör han till stan o handlar hem 8 goda rullar till mig:) mm va gott det va!
Tack darling:)

Nu ska jag snart hoppa i bingen. E helt slut känner jag.
Får skriva mer imorgon.

Ja just det.. Skrev ju att jag skulle ta tag i en sak..
O det har jag gjort nu. En av dom. Har många saker egentligen men en sak e typ klar i alla fall.
O det känns så himla skönt ska ni veta:)
Har varit ganska jobbigt o man säger så..

Sov Gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Då har vi haft samma sjuka.... har inte heller bloggat på en vecka. Ju längre det går, desto jobbigare blir det. Nu är vi på banan igen :-)

2009-11-23 @ 23:35:48
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0